عهد جهاد تبیین با حضرت زینب(س) در قم آغاز شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۳۶۱۹۴۲
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از آغاز طرح عهد جهاد تبیین با حضرت زینب(س) خبر داد و گفت: بانوان فرهیخته برای پیوستن به نهضت جهاد تبیین عبارت «لبیک یا زینب سلام الله علیها» را به شماره سامانه 50001326 ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، فاطمه فرخنده با تسلیت عاشورای حسینی و اهمیت جریان نهضت تبیین اظهار کرد: یکی از اقدامات امام حسین(ع) در جریان قیام و واقعه عاشورا، پاک‌کردن سم پاشی هایی بود که معاویه در طول سال‌ها به وسیله عمال و منصوبان خود انجام داده بود. اینکه مردم را از هسته مرکزی دین دور کند و قدرت تشخیص را از آنان بگیرد.

وی افزود: روش مقابله امام حسین(ع) پس از حماسه عاشورای حسینی در سال ۶۱ هجری با همت حضرت زینب(س) که پرچمدار پیام عاشورا بود، ادامه یافت.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: در این میانه و تقابل اسلام و کفر، جهاد تبیین مقدمه‌ای برای اصلاح، تحول و مطالبه‌گری است، به همین منظور حضور نیروهای مومن انقلابی را برای تحقق این امر می‌طلبد.

فرخنده از آغاز طرح لبیک به فرمان جهاد تبیین، عملیات عهد جهاد تبیین با حضرت زینب(س) با مشارکت بانوان فرهیخته استان قم خبر داد و ابراز امیدواری کرد که اجرای این طرح دستاوردهای خوبی در عرصه جهاد تبیین داشته باشد.

وی ادامه داد: این عملیات به منظور لبیک به مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) نسبت به فرمان جهاد تبیین و با رمز لبیک یا زینب سلام الله علیها اجرا می‌شود و بانوان فرهیخته برای پیوستن به نهضت جهاد تبیین عبارت «لبیک یا زینب سلام الله علیها» را به شماره سامانه 50001326 ارسال کنند.

انتهای پیام

نظر شما