«قاب عاشقی» روی آنتن شبکه نور می‌رود

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۳۶۳۰۲۳
ویژه برنامه قاب عاشقی که به بیان خاطرات و تجربیات عکاسان خبری، مستند سازان و خبرنگاران فعال اربعینی می‌پردازد از شبکه نور پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم برنامه قاب عاشقی با همکاری صداوسیمای مرکز قم و کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات و انجمن عکس بسیج هنرمندان و با هدف پرداختن به فعالیت عکاسان خبری، مستند سازان و خبرنگاران فعال عاشورایی و اربعینی تهیه و تولید شده و به بیان خاطرات، تجربیات و نمونه کارهای فاخر این عزیزان می پردازد.

امیرحسامی نژاد، مهدی توکلیان، حامد حجتی، مهدی جعفری، احمد نامداری و ...... از جمله مهمانان این برنامه هستند که خاطراتی را از سفر به کربلا، آیین های عزاداری و عاشورایی و پیاده روی اربعین از نجف به کربلا برای مخاطبان بازگو می کنند.

مجتبی مصدق تهیه کننده قاب عاشقی است و علی کریمی کارگردانی این کار را به عهده دارد و اجرای آن را نیز علی ناصری از مجریان باسابقه صدای و سیمای مرکز قم بر عهده دارد و داوود رجبی، امیر تقوی، روح الله جعفری، زین العابدین عطایی تصویربرداران و محمدرضا شهبازیان صدابردار، عاتقه سادات موسوی منشی صحنه و مجتبی تکیه ای هماهنگی مهمانان را برعهده داشتند.

یادآور می شود برنامه قاب عاشقی از شنبه 22 مرداد ماه هر شب ساعت 22 روی آنتن شبکه تلویزیونی نور می رود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز