اغتشاشگران به پاکبان شهرداری هم رحم نکردند

۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۸۲۰۲۹
اغتشاشگران به پاکبان شهرداری هم رحم نکردند
اغتشاشگران با حمله به یک پاکبان که در حال خدمات رسانی و شیفت پست خود وی را مصدوم و موتورش را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، براساس برآورد سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم در اغتشاشات هفته گذشته قم(۲۹ و ۳۰ شهریورماه) ، حداقل به ۸۴ اصله درخت سرو و ۳ درخت کاج کهن سال و مجموعا ۲۳۰ میلیون تومانی به فضای سبز قم و خسارت وارد شده است.

در همین رابطه عوامل شهرداری از جمله باغبانان تلاش داشتند برای جلوگیری آشوب گران از خسارت به فضای سبز و آتش زدن درختان کهن سال به آن ها تذکر دهند، اما در این بین، آشوبگران حتی به باغبانان شهرداری هم رحم نکردند.

در همین رابطه علی مرادی یکی از باغبان های شهرداری قم که در اغتشاشات مجروح شد گفت: چهارشنبه سی‌ام شهریور حدود ساعت هشت و نیم بود، در حال انجام وظیفه به بلوار کشاورز رسیدم،‌ دیدم اول بلوار را آتش زدند، علائم ترافیکی را هم درآورده و تخریب کرده بودند، خیابان را هم به طور کامل بسته بودند. رفتم در بلوار کشاورز دوری زدم و حرکت کردم که دوباره برگردم به سمت میدان نبوت،‌ دیدم دارند با سنگ چراغ‌های خیابان را می‌شکنند تا همه را خاموش کنند، همچنین دیدم اغتشاشگران در حال ریختن بنزین بر روی فضای سبز و درختان هستند تا آن‌ها را آتش بزنند،‌ در همین حال از موتور پیاده شدم و به آنان گفتم عزیز این کار را نکنید، خسارت به شهر و بیت المال وارد می‌شود. در همین حال یک خودرو که راننده آن خانم بود از روی عمد در حالی که لباس شهرداری به تن داشتم به من زد و موتور روی پایم افتاد.

وی افزود: بعد از آن هم از خودرو پیاده شد و داد زد مامور است، بعد آن‌هایی که داشتند فضای سبز را آتش می‌زدند و کسانی که در حال تخریب تیر برق‌ها وغیره بودند،‌ که تعدادشان هم قابل توجه بودند بنده را زدند. من لباس شهرداری پوشیده بودم اما خانم راننده که به من زد و به نظر می رسید به دنبال تهیج مردم بود داد زد مامور است مامور است، آشوب گران هم که در آن نقطه به نظر می‌رسید تعدادشان ۳۰ تا ۴۰ نفر بود، من را گرفتند، زمین زدند و در حالی که لباس من کاملا مشخص بود که باغبان شهرداری هستم مجروح کردند.

وی ادامه داد: آشوب گران با هر چه توانستند من را زدند. با دست، سنگ، پا چوب و غیره، جای جای بدن من رازدند و من تنها دستان خود را بر روی سر و صورتم قرار دادم تا از سر و صورت خودم محافظت کنم.

این مامور شهرداری گفت: بعد از اندک فرصتی که پیدا کردم، بلند شدم که بروم، باز اغتشاشگران من را گرفتند و گفتند موبایلت رو بده، این جا چه کار می‌کنی، ناسزا گفتند و بعد دوباره من را زدند که از دستشان فرار کردم، باز آمدم خواستم سوار ماشین شوم نتوانستم، دوباره من را گرفتند و به قصد می‌زدند و حتی با چاقو پشتم را خط انداختند، در این شرایط هم فقط دستم را گذاشتم روی صورتم و بدنم را مچاله کردم تا از خودم محافظت کنم، بعد دوباره می‌خواستند گوشی من را بگیرند که آن را انداختم داخل یک خودرو،‌ دوباره من را زدند و در آخر فکر کنم یک اسلحه کمری بود گذاشتند پشت کمرم و گفتند بخواب کتکت را بخور و برو. در نهایت بعد از خسته شدن از زدن بنده،‌ ساعت و گوشی من را نیز گرفتند.

وی بیان داشت: بعد از آنکه بلند شدم و دنبال موتورم گشتم که در نهایت متوجه شدم آشوب گران آن را آتش زدند، موتورم شخصی بود و هنوز قسطش تمام نشده بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز