دولت سیزدهم فقط در قم در یک سال گذشته به اندازه هشت سال دولت تدبیر و امید خدمت کرده است

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۵:۴۴
کد خبر: ۱۳۸۲۸۹۵
دولت سیزدهم فقط در قم در یک سال گذشته به اندازه هشت سال دولت تدبیر و امید خدمت کرده است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: دولت سیزدهم طی یک سال گذشته فقط در استان قم به اندازه هشت سال دولت تدبیر و امید، خدمت و عملکرد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد حاجی زاده در جلسه شورای اداری استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، افزود: این فتنه ها فقط چهره منافقان را رسوا می کند و ملت ایران را یک دست‌تر می کند.

وی ادامه داد: ایجاد این فتنه ها در دولت سیزدهم حاکی از ترس دشمنان داخلی و خارجی از موفقیت جمهوری اسلامی در برابر مشکلات و عبور از معضلات گذشته است.

حاجی زاده تصریح کرد: دولت سیزدهم طی یک سال گذشته فقط در استان قم به اندازه هشت سال دولت تدبیر و امید، خدمت و عملکرد داشته است.

وی با انتقاد از مواضع برخی سلبریتی ها در حوادث اخیر یادآور شد: برخی از این افراد در این حوادث عملکرد نگران کننده ای داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه همراهی منافقین، تجزیه طلبان و دشمنان جایی برای تردید باقی نگذاشته است، یادآور شد: برخی از افراد در این حوادث هنوز سکوت پیشه کرده اند و حاضر نیستند موضع خود را با دشمنان قسم خورده جدا کنند.

حاجی زاده با اشاره به کم‌کاری حوزه های فرهنگی و اجتماعی در معرفی آرمان های انقلاب و شهدای گرانقدر دفاع مقدس، تاکید کرد: متاسفانه دغدغه و نگرانی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در بین افراد و نهادهای متولی بسیار فروکش کرده و نسبت به این مسائل غفلت می شود.

وی ادمه داد: وقتی دشمنان انقلاب برای به انحراف کشیدن نسل جوان شب از روز نمی شناسند، مدیران و دستگاه های متولی هم باید شبانه روز نسبت به مسائل فرهنگی و دینی حساس شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به نزدیکی به دومین کنگره ملی شهدای استان در آبانماه جاری، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های استانی باید ظرفیت های درونی خود را در خدمت برگزاری باشکوه این کنگره قرار بدهند.

حاجی زاده با بیان اینکه هیچ چیزی مانند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تربیت صحیح نسل جوان موثر نیست، تاکید کرد: دستگاه های استانی تمام ظرفیت خود را برای برگزاری باشکوه این کنگره پای کار بیاورند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز