از مافیای واردات تا عدم همراهی بانک ها در پشت پرده سنگ اندازی تولید کشور

۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۷:۵۹:۳۰
کد خبر: ۱۳۹۳۲۶۸
مدیرکل برنامه‌ریزی و ارزیابی دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه اعتقاد رئیس جمهور بر افزایش تولید است، عنوان کرد: برخی از مشکلات، مسائل کلان کشور است که ازجمله آن‌ها می‌توان به مافیای واردات و عدم همراهی بانک‌ها با تولیدکنندگان اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدیان فرد در نشست با تولیدکنندگان قم، با اشاره به اینکه در فضای اداری کشور مشکلاتی داریم، اظهار کرد: رئیس جمهور تمام تلاش خود را برای پا گرفتن تولید داخل به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه اعتقاد رئیس جمهور بر افزایش تولید است، عنوان کرد: برخی از مشکلات، مسائل کلان کشور است که ازجمله آن‌ها می‌توان به مافیای واردات و عدم همراهی بانک‌ها با تولیدکنندگان اشاره کرد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و ارزیابی دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم موضوعات مختلف تولیدکنندگان را پیگیری کنیم، مطرح کرد: در نظر داریم جوانان کشور بجای تحصیل محور، مهارت محور شوند تا بتوانند به کمک تولید کنندگان بیایند.

وی با بیان اینکه باید اختیارات استانداران و مدیران استانی افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: این مورد نیز درحال پیگیری است تا حدالامکان مشکلات تولیدکنندگان در سطح استان رفع شود.

مهدیان فرد با اشاره به اینکه تولید و رونق تولید دغدغه رهبر معظم انقلاب است و ما نیز به آن اعتقاد داریم، تصریح کرد: ما نیز اعتقاد داریم برای پیشرفت کشور راهی جز حمایت از تولید وجود ندارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز