تشکیل ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با محوریت شهرداری قم

۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۸۷۳۴
تشکیل ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با محوریت شهرداری قم
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از تشکیل ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان با محوریت شهرداری قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده در نشست خبری اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی بزرگداشت ۶۰۹۰ شهید سرافراز استان قم، با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت شهدا اظهار داشت: یکی از  کمیته‌های ۱۸ گانه که ذیل ستاد کنگره فعالیت می‌کرد‌، کمیته اجرایی است که ثمره نهایی ۱۸ ستاد را به منصه ظهور خواهد گذاشت.

وی زمان برگزاری اجلاسیه نهایی را ۲۶ آبان ماه اعلام کرد و افزود: با توجه به حجم کار و اهمیت آن کمیته اجرایی به ستاد اجرایی تبدیل‌شده است و با توجه به پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مسجد مقدس جمکران، ۶ واحد ذیل این ستاد تشکیل‌شده و واحد پشتیانی با محوریت سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: واحد فضاسازی که مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضاسازی شهرداری قم مسئولیت آن را برعهده‌ داشته، فضاسازی شبستان و محوطه مسجد مقدس جمکران را انجام خواهند داد و واحد فرهنگی نیز مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قم مدیریت آن را برعهده‌ دارد.

وی مسئول واحد مدعوین را نیز رئیس سازمان حج و زیارت قم معرفی کرد و گفت: با توجه با حساسیتی که در برگزاری این مراسم وجود دارد و محدودیت فضا، این مراسم به‌صورت زنده از شبکه‌های خبری پخش خواهد داشت و به‌صورت کامل پوشش خبری داده می‌شود.

کلانترزاده با ابراز امیدواری در برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا خاطرنشان کرد: ۶ واحد ذیل ستاد اجرایی با نظارت و مدیریت دکتر سقاییان نژاد شهردار قم تشکیل‌شده و امیدواریم شهر قم در اجرای این مراسم بزرگ سرآمد کشور باشد.

انتهای پیام

نظر شما