ارتباط قوی شهرداری قم با مراکز مختلف علمی و فناوری

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۳:۲۹
کد خبر: ۱۴۰۸۹۷۳
ارتباط قوی شهرداری قم با مراکز مختلف علمی و فناوری
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به اینکه استقرار اینترنت اشیاء یکی از مهم‌ترین موضوعات است که در مجموعه شهرداری قم پیگیر آن هستیم، گفت: این طرح در چندین فاز دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی مؤمن حجازی با اشاره به اینکه اساس پیشرفت یک کشور مبتنی بر خلاقیت، تولید علم و وارد کردن علم به صنعت است، اظهار کرد: تحقق این موضوع منجر به خودکفایی خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: کشور خودکفا با اتکا به دانش و نیروی جوان خود می‌تواند نیازهای جامعه را رفع کند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه با پژوهش‌های نوین و کاربردی می‌توانیم به خودکفایی برسیم، مطرح کرد: خوشبختانه در مجموعه شهرداری قم ارتباط خوبی با مراکز مختلف علمی و فناوری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه استقرار اینترنت اشیاء یکی از مهم‌ترین موضوعات است که در مجموعه شهرداری قم پیگیر آن هستیم، عنوان کرد: این طرح در چندین فاز دنبال خواهد شد.

مؤمن حجازی با تأکید بر اینکه در فاز نخست سنسورهای مرتبط با حوزه کشاورزی و آبیاری به‌صورت آزمایشی متصل خواهند شد، خاطرنشان کرد: این موضوع موجب می‌شود تا اطلاعات به‌زودی از آبیاری و وضعیت فضای سبز شهر داشته باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: در فاز دوم نیز مبتنی بر اطلاعات به‌دست‌آمده از فاز نخست تصمیمات بهتر و اثرگذارتری در حوزه مصرف انرژی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز