وزیر کشور به قم سفر می کند

۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۴۲۱۴۸۳
وزیر کشور به قم سفر می کند
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری آیین افتتاحیه تونل امتداد بلوار جمهوری اسلامی قم و پروژه‌های دیگر در مناطق 2 و 6 شهری در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به آغاز دور جدید افتتاحیه و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری در قم اظهار داشت: مرحله جدید افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری قم در قالب طرح” قم در مسیر تحول” به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نخستین گام، آیین افتتاح و بهره‌برداری از تونل امتداد بلوار جمهوری اسلامی در منطقه ۲ شهری ، روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود، ابراز کرد: این پروژه مهم شهری با تلاش شبانه‌روزی عوامل مختلف مدیریت شهری، بااعتباری بالغ‌بر سه هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از برگزاری آیین آغاز عملیات اجرایی مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت در منطقه ۴ خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه نیز مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۲۹ پروژه مناطق ۲ و ۶ شهری در هفته جاری، یادآور شد: برای پروژه منطقه دو و شش ۱۷۷۵ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

کلانترزاده مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل‌افتتاح در نخستین گام را ۵۶۰۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، حمل‌ونقل، فرهنگی، ورزشی، شهرسازی، زیست‌محیطی و… افتتاح و در اختیار همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت که در این میان سهم مناطق ۲ و ۶ شهر قم سهم مناسبی است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز