آیت‌الله وحید خراسانی: مبادا شکمی گرسنه بماند/ مسئولان در راستای خدمت به مردم بکوشند

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۶:۲۱
کد خبر: ۱۴۲۶۸۸۷
آیت‌الله وحید خراسانی: مبادا شکمی گرسنه بماند/ مسئولان در راستای خدمت به مردم بکوشند
مرجع تقلید شیعیان گفت: این روزها گلایه های زیادی از معیشت به ما می رسد. تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آنها رسیدگی و احیاء زندگی مردم است. اینها باید تمام همت خود را به کار گیرند تا مبادا شکمی گرسنه بماند، یا خانواده‌ای از جهت مالی بیچاره شود. اگر این شد که خود را وقف خدمت به ایتام آل محمد (ص) کرد اجرش لایتناهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله حسین وحید خراسانی در پایان جلسۀ پاسخ به سوالات شرعی طی بیاناتی در آستانۀ شهادت حضرت امام هادی (ع)توصیه هایی به اعضای هیأت مذهبی و مسئولین داشته است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه حیاء امر آل محمد(ص) وظیفۀ همۀ ماست، اظهار کرد: کارهای ما باید مناسب با مقام امام زمان (عج) باشد.

وی ادامه داد: قضیۀ شهادت حضرت هادی (ع) مربوط به امام زمان (عج) است و احیای این روز، تسلیتی است به امام زمان عجل الله، قلب عالم امکان، چون جدّ بزرگوار امام زمان (عج) است.

آیت‌الله وحید خراسانی عنوان کرد: ان شاء الله همۀ هیأت دست به دست هم بدهند تا امر شهادت امام هادی (ع) را با عظمت برگزار کنند.

وی ادامه داد: این کارها همه برای رضایت امام زمان (عج) است وظیفۀ ما سنگین است اگر در این روز هیأت بیرون بیایند عزا برپا شود، به برکت حضرت هادی (ع) اجری عظیم ذخیرۀ دنیا و عقبی آنها خواهد شد که آن اجر با خودِ بقیة الله الاعظم است.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: این روزها گلایه های زیادی از معیشت به ما می رسد. تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آنها رسیدگی و احیاء زندگی مردم است. اینها باید تمام همت خود را به کار گیرند تا مبادا شکمی گرسنه بماند، یا خانواده‌ای از جهت مالی بیچاره شود. اگر این شد که خود را وقف خدمت به ایتام آل محمد (ص) کرد اجرش لایتناهی است.

وی تصریح کرد: ان شاءالله توفیق خدمت به شیعۀ امام زمان ولی عصر (عج) برای همۀ ما فراهم گردد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز