ناشران کتاب های دینی باید حمایت شوند

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۸:۵۱
کد خبر: ۱۴۲۸۱۱۴
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با بیان این که اگر جوانان را با قرآن آشنا کنیم گرایش به انقلاب پیدا می کنند گفت: ناشران کتاب های دینی باید حمایت شوند چون ارتباط مستقیمی با وزارت ارشاد دارند و باید مورد حمایت این وزارت خانه قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مرجع تقلید  در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: خدمات قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار مهم است و آشنایی با قرآن و حفظ آن مصونیت به اهل قرآن می دهد که کمتر لغزش پیدا می کنند.

 

آیت الله سبحانی بیان کرد: بحث های قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه است و از این بابت قدردان این وزارت خانه هستیم.

 

وی همچنین تصریح کرد: تعداد زیادی از ناشران دینی در قم هستند و تقاضا دارند مشکل کاغذ چاپخانه ها حل تا رکود کار ناشران قم مرتفع شود.

 

وی اضافه کرد: ناشران در مورد کاغذ باید از حمایت های ویژه وزارت ارشاد برخوردار شوند تا کارگران چاپخانه ها و صحافی ها بیکار نشوند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این وزارت خانه را مورد اشاره قرار داد.

 

محمد مهدی اسماعیلی گفت: با همه پیچیدگی ها، فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد و این در حالیست که دشمن در حوزه های جوانان و زنان، کشور ما را مورد هدف قرار داده که دقیقا در حوزه فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می آید.

 

وی بیان کرد: باید رصدی از فعالیت های جبهه مقابل داشته باشیم و هم فعالیت سلبی داشته و جلوی نشر این فعالیت ها را بگیریم و هم فعالیت های ایجابی یعنی تولید و آموزش داشته باشیم و بخش مهمی از بودجه و امکانات خود را صرف این کار کرده ایم.

 

وی افزود: در فعالیت های قرآنی ترویجی، چند هزار مربی قرآن را با طرحی جدید به مناطق محروم اعزام می کنیم که مردم را آموزش می دهند و از همان افراد آموزش دیده در روستاها معلم قرآن تربیت می شود.

 

اسماعیلی گفت: جبهه رسانه ای طرفداران انقلاب باید قدرت بیشتری پیدا کنند و افراد خبره را پشتیبانی می کنیم تا حمایت های موثری داشته باشیم.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز