علیزاده طباطبایی خبر داد:

سامانه «۰۹۶۲۹» پل ارتباطی مسافران نوروزی و ستاد تسهیلات زائران استان قم

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۶:۱۹
کد خبر: ۲۷۳۱۸۳
سامانه «۰۹۶۲۹» پل ارتباطی مسافران نوروزی و ستاد تسهیلات زائران استان قم
رییس کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائران استان قم گفت: سامانه های «09629» و «135» برای دریافت شکایات و نظرات زائران استان قم راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا علیزاده طباطبایی با بیان اینکه استان قم آماده میزبانی از زائران و مسافران نوروزی شده است، اظهار کرد: خوشبختانه آمارها نشان از حجم بالای تردد و ورود مسافران به استان قم را نشان می دهد و این امر وظایف استان و وظیفه دستگاهای دولتی را برای میزبانی از مسافران نوروزی سنگین تر می کند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی از ماه ها قبل در استان قم اندیشیده شده است، بیان کرد: کمیته های مختلفی برای رفاه حال مسافران نوروزی در استان قم تشکیل شده است تا خدمات رسانی به زائران به نحو شایسته ای انجام گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم با اشاره به راه اندازی سامانه 135 در استان قم، گفت: این سامانه پل ارتباطی زائران و مسافران نوروزی با شرکت مخابرات استان و ستاد راهنمایی و اطلاع رسانی به زائران است که آنها می توانند سوالات خود را در این خصوص از این سامانه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: سامانه اطلاع رسانی 09629 سامانه دیگری است که زائران می توانند شکایات خود را در ارتباط با شکایت از مجتمع های خدمات رفاهی و همچنین در صورت نیاز به امداد خودرو با تماس با این سامانه با نزدیکترین واحد امدادی ارتباط برقرار خواهند کرد.

لازم به ذکر است ستاد تسهیلات زائران استان از 27 اسفندماه لغایت 15 فروردین ماه در استان قم برقرار و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در ده کمیته تخصصی پیگیری می شود.

نظر شما