نماینده قم در مجلس شورای اسلامی:

شهر قم نیازمند ایجاد کمپینگ در چهار نقطه ورودی است

۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۰:۵۹:۵۹
کد خبر: ۲۷۳۵۱۴
شهر قم نیازمند ایجاد کمپینگ در چهار نقطه ورودی است

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات زائران استان قم با اعلام این خبر افزود: با توجه به ورود 20 میلیون مسافر در طول سال به استان قم، دولت باید توجه ویژه ای به این استان داشته باشد تا زیرساخت های اقامتی قم از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: از دولت محترم می خواهیم با توجه به جایگاه ویژه استان قم و حجم ورود مسافر به این استان، امکانات و تسهیلات ویژه ای برای قم در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم بودجه شاخص های زائرپذیری قم را افزایش دهیم که در سال جاری قطعا آثار آن را در سطح استان خواهیم دید.

امیرآبادی با اشاره به تلاش در راستای شیرین کردن آب قم، ابراز امیدواری کرد: وضیت آب قم در پایان اردیبهشت امسال به شرایط قابل قبولی برسد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت، ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: مجلس شورای اسلامی باید هم از دولت حمایت و هم نظارت کند و در نظارت ها باید مراقبت کنیم انچه رضایت خداوند می باشد، انجام شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری مجلس شورای اسلامی در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، کمک خواهد کرد تا دولت محترم در خدمتگزاری به مردم موفق باشد.

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال خدمت به ملت است، گفت: امیدوارم که بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارایه کنیم و این همدلی و همزبانی باعث خواهد شد مشکلات را بهتر مدیریت کنیم و بتوانیم در برابر دشمنان بایستیم و ملت بزرگ ایران نیز در برابر بدخواهان پیروز شود.

وی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در حرم مطهر امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: معتقدم با سخنان رهبری در حرم ثامن الائمه(ع) یک تصویر جدیدی پیش روی دولت و مجلس قرار گرفت که امیدواریم بتوانیم از بیانات ایشان به نحو احسن استفاده کنیم.

امیرآبادی ابراز امیدواری کرد: با بهره مندی مطلوب از سخنان جامع و کامل رهبر معظم انقلاب، با همدلی و همزبانی دولت و ملت، قله ها را فتح کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز