مدیرکل اداره تعاون وزارت آموزش و پرورش خبر داد

فعالیت ۱۰ هزار مدرسه برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در کشور

۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۱:۰۲:۴۳
کد خبر: ۲۷۳۵۱۵
فعالیت ۱۰ هزار مدرسه برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در کشور

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، فرشید سیاری در جلسه هماهنگی کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات زائران استان قم بیان داشت: آموزش و پرورش که یکی از ارکان مهم در ستاد هماهنگی سفر محسوب می شود توانسته است خدمات خوبی در این راستا به مسافران انجام دهد.

وی با بیان اینکه در کل کشور مراکز رفاهی  و خانه های معلم با 20 هزار تخت به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند، بیان کرد: 10 هزار مدرسه  با 100 هزار کلاس  و 50 پردیس آموزش و پرورش برای مسافران نوروزی در کل کشور تجهیز شده است.

مدیرکل اداره تعاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 20 هزار همکار فرهنگی در کل کشور به زائران و مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند، بیان کرد:طبق پیش بینی ما  هر ساله 10 درصد به حجم مسافرانی که از خدمات آموزش و پرورش استفاده می کنند افزوده خواهد شد و این امر می طلبد تا ما خدمات رسانی خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های خدمات رسانی مراکز زیر نظر آموزش و پرورش این است که برای تمام کسانی که وارد این مجموعه ها می شوند بیمه مسئولیت مدنی توسط آموزش و پرورش صادر می شود  و این بیمه نامه برای کارکنان این مجموعه ها نیز صادر شده است.

سیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش حجم مسافران نوروزی در استان قم، اظهار کرد: خوشبختانه اداره کل آموزش و پرورش استان قم توانسته است خدمات رسانی مطلوبی به زائران و مسافران نورزی استان قم انجام دهد و از تمام ظرفیت خود در این راستا استفاده می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز