معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم مطرح کرد

بسیج امکانات شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به زائران نوروز فاطمی

۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۷:۰۹
کد خبر: ۲۷۳۵۴۰
بسیج امکانات شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به زائران نوروز فاطمی
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از بسیج همه امکانات شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائران نوروز فاطمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی اصفهانیان مقدم با بیان اینکه در لحظه سال تحویل300 اتوبوس و 200 تاکسی برای ارائه خدمات به شهروندان و زائران در سطح شهر بکارگیری شده است تصریح کرد: فرآیند خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف با انعکاس به‌موقع و صحیح تکمیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آسیب‌شناسی نوروز 93 در اولویت‌های کار شهرداری قم قرار گرفت مطرح کرد: برای تقویت ظرفیت‌ها و برطرف‌سازی کاستی‌ها در نوروز 94 اقدامات گسترده انجام شده است تا بتوانیم رضایت مجاوران و زائران حرم حضرت معصومه (س) را جلب کنیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از حضور سه هزار نفر از پرسنل شهرداری قم در‌ ستادهای نوروزی خبر داد و افزود: در ابتدای نوروز تا کنون رضایت مسافران و مجاوران به خوبی قابل مشاهده بوده است و امیدواریم در این ایام اشاعه فرهنگی فاطمی را از قم به استان‌های دیگر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش پسماندهای شهری در مناطق هشت‌گانه را در ایام نوروز هستیم گفت: روزانه بیش از 800 تن زباله شهری دفن بهداشتی می‌شود در ارتباط با افزایش ضریب ایمنی و پوشش‌های امدادی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شده است.

اصفهانیان‌مقدم با تاکید بر اینکه 20 بوستان مختلف در سطح شهر قم برای زائران نوروزی آماده شده است مطرح کرد: خدمات فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها و نمازهای جماعت در بوستان‌های مختلف تا کنون به خوبی برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم با همکاری شهروندان نوروز خوبی را برای شهر قم رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز