رئیس پلیس راهور کشور:

کاهش ۵ درصدی تصادفات

۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۲:۰۳
کد خبر: ۲۷۳۵۵۷
کاهش ۵ درصدی تصادفات
رئیس پلیس راهور کشور بیان داشت: بیشترین علت تصادفات خستگی و سرعت مجاز و 42 درصد تصادفات هم واژگونی بوده است که آمار بالایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار مومنی امروز در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: اکثر محورهای برون شهری پرحجم ولی به صورت روان در جریان است و در 24 ساعت گذشته تصادفات 5 در صد کاهش داشته است.

وی بیان داشت: بیشترین علت تصادفات خستگی و سرعت مجاز و 42 درصد تصادفات هم واژگونی بوده است که آمار بالایی است.

رئیس پلیس راهور کشور اذعان داشت: بیشترین ترددها در مسیرهای خراسان رضوی، قم و خوزستان است و از نظر محورها هم پرترددترین‌ها تهران کرج، تهران قم، چناران به مشهد و اهواز به آبادان است.

سردار مومنی ادامه داد: واژگونی روزهای گذشته کمتر شده بود اما باز زیاد شده که در خصوص سرعت و سبقت ابلاغ کردیم که برخورد جدی داشته باشند.

وی گفت: اگر هر راننده‌ای دو تخلف حادثه خیز داشته باشد، به خاطر حفظ سلامتی خود و خانواده‌اش و همچنین شهروندان، خودرو وی تا 72 ساعت توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور کشور گفت: البته باید از همکاری مردم قدردانی کرد زیرا سرعت متوسط در رانندگی یک کیلومتر کاهش یافته که نشان دهنده همکاری مردم است.

سردار مومنی در خصوص واژگونی‌ها گفت: مهمترین علت آن خستگی و خواب‌آلودگی است که از همه رانندگان می‌خواهیم در صورت خسته بودن حتما استراحت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز