دوربین های نظارتی راهداری در محور قم – گرمسار نصب شده است

۱۳۹۴/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۷۳۷۸۲
دوربین های نظارتی راهداری در محور قم – گرمسار نصب شده است
مدیرراهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم از نصب دوربین های نظارتی راهداری در محور قم – گرمسار در جهت خدمت رسانی به مسافران و زائران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اکبر سلیمانیان با اشاره به اینکه طرح نوروزی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز وتا 20 فروردین سال جاری ادامه دارد گفت: با بازگشایی و افزایش تردد مسافران در جاده قم – گرمسار این دوربین های نظارتی نصب شده است تا مدیریت راه ها به صورت آنلاین کنترل شود.

وی افزود: همچنین نگهداری و رسیدگی به وضعیت جاده قم – گرمسار توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صورت می گیرد.

وی ادامه داد: 16 دوربین نظارتی اداره کل راه و شهرسازی در جاده ها و محورهای مواصلاتی به استان قم نصب شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه هشت اکیپ راهداری قم به صورت شبانه روز در حال گشت زنی در جاده ها هستند، گفت: عوامل راهداری واکیپ های امداد نوروزی ساماندهی شده اند و به طور شبانه روزی در حال گشت وارائه خدمات لازم به مسافران هستند.

مدیرراهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم، افزود: در این طرح 83 نفر از نیروهای راهداری قم به صورت آماده باش در حال خدمت رسانی هستند.

سلیمانیان، ادامه داد: همچنین 50 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین، کار امداد رسانی به مسافران را برعهده دارند تا از بروز هر گونه اختلال در امر تردد وسایل نقلیه در سطح راههای استان  و در شرایط وضعیت آب و هوایی را بر عهده دارند.

وی به فعالیت هشت راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این راهدارخانه ها در راه های استان مستقر هستند تا علاوه بر نظارت مستمر بر وضعیت راهها، در صورت ایجاد هرگونه مشکلی در رفت و آمد وسایل نقلیه ، وارد عمل شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز