دیدار استاندار قم و مدیرکل بنیاد استان با خانواده معظم شهدا در آستانه سال نو

۱۳۹۴/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۸:۱۳
کد خبر: ۲۷۳۷۸۶
دیدار استاندار قم و مدیرکل بنیاد استان با خانواده معظم شهدا در آستانه سال نو
در آستانه سال نو و آغاز بهار طبیعت حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم و مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان سردار هاشمی با خانواده معظم شهدا دیدار و از ایشان تفقد نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، استاندار قم و مدیر کل بنیاد استان با حضور درمنزل شهیدان  سید محمد وسید احمد میر قیصری ،شهیدان سید محسن و سید محمد روحانی و شهید غلامعلی سلیمی با والدین و همسر و فرزند شهید دیدار و از مقام صبر و ایثار ایشان تجلیل کردند.

استاندارقم در این دیدار گفت: بهار فاطمی را با تجلیل و تکریم از خاندان شهدا آغاز می کنیم و این را مایه خیر و برکت در راستای خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش افزود: امروز اگر در امنیت و آرامش سال را تحویل می کنیم و شعائر اسلام را پاس می داریم و بعد از حدود چهار دهه به این پیشرفت رسیده ایم ، این ها همه به برکت خونهای پاک شهداست ما همواره مدیون شهدا هستیم.

وی اضافه کرد: خانواده شهدا با صبر و ایثار و استقامتی که دارند اسوه و الگو هستند و دیدار ایشان باعث تقویت روحیه ایثار و ایستادگی و مقاومت و ایجاد نشاط در بین مسوولان و مردم است اسوه هایی که نه تنها فرزندان خویش را با رضایت تقدیم راه اسلام کردند بلکه بر داغ ایشان صبر کردند و همواره  در مسیر شهدا مدافع انقلاب اسلامی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید وامورا یثارگران استان قم نیز در این دیدار یاد و خاطره شهدا را در بهار طبیعت گرامی داشت و افزود: شهدا با خون خویش بهار آزادی را به ما ارزانی داشتند و امروزقدردانی از بازماندگان شهدا حرکتی در راستای تقدیر از سالها صبر وایثار ایشان است.

سردار سید جواد هاشمی افزود: آغاز سال نو را با گرامی داشت یادو خاطره شهدا و تکریم از خانواده شهدا آغاز می کنیم امید است همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امسال را نیز ملت سربلند ایران در سال دولت ملت ، همدلی همزبانی با پیروی از سیره شهدا در مسیر تعالی حرکت نماید. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز