امام جمعه قم:

آل سعود به نیابت از صهیونیست ها با مسلمانان وارد جنگ شده است

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۷:۴۴
کد خبر: ۲۷۳۹۹۳
آل سعود به نیابت از صهیونیست ها با مسلمانان وارد جنگ شده است
خطیب جمعه قم گفت: آل سعود را چه شده است که به نیابت از صهونیست ها با مسلمانان وارد جنگ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: دولت های زورگو و دست نشانده عربی به سردمداری رژیم آل سعود برای حمله به یمن مظلوم همدیگر را فراخوان کرده اند.

وی با بیان اینکه اتحاد این دولت ها به نفع رژیم صهیونیستی است، افزود: رژیم آل سعود در همه کشورها از جمله عراق، سوریه، بحرین، لبنان و مصر دخالت دارد و امروز وارد مسائل کشور یمن شده است.

آیت الله سعیدی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: همدلی و همزبانی مدنظر معظم له به معنای عدم انتقاد از دولت نیست اما انتقاد نباید موجب سلب اعتماد مردم از دولت شود.

وی همچنین راه حل مشکلات اقتصادی کشور را نگاه به اقتصاد درون دانست و افزود: نگاه به بیرون برای حل مشکلات اقتصادی با توجه به تهدید و تحقیر قدرت های استکباری امری مطرود است.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به مذاکرات گفت: ملت ایران بارها در مذاکره با مستکبرین زیاده خواهی آنان را دیده است و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند مسوولان، هیات مذاکره کننده و مردم زورگویی آمریکا را قبول نمی کنند.

وی همچنین با بیان اینکه نظام اسلامی الزاماتی دارد که همگان باید بپذیرند، ادامه داد: اقامه نماز، پرکردن خلاهای اقتصادی کشور و نظارت همگانی در قالب امر به معروف و نهی از منکر از جمله الزامات نظام است.

آیت الله سعیدی گفت: ارتقاء ایمان، معنویت و اقتدار ملت ایران در کنار پیشرفت اقتصادی کشور از آرزوهای رهبر معظم انقلاب برای کشور است که دستیابی به آن کار سختی نیست.

وی افزود: شرط تحقق آرزوهای رهبری این است که دولت به معنای واقعی کلمه ملت را شناخته و قبول داشته باشد و از آنان استفاده کند و ملت نیز به دولت به عنوان کارگزار خود اعتماد داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز