توزیع کتاب های فرهنگی و مذهبی در بین زائران نوروزی قم

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۷۳۹۹۷
توزیع کتاب های فرهنگی و مذهبی در بین زائران نوروزی قم
دبیر کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائران قم از توزیع کتاب های فرهنگی با مضامین اجتماعی، دینی و مذهبی در بین مسافران و زائران نوروزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه با اشاره به اجرای طرح نوروزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از 27 اسفندماه 93 تا 15 فروردین ماه سال جاری، افزود: در این طرح 9 هزار جلد کتاب های فرهنگی توزیع می شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد هفت هزار جلد در اختیار ستاد تسهیلات زائران و دو هزار جلد در اختیار استانداری قم قرار گرفته تا در بین زائران توزیع شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات در جهت تعامل بین دستگاه های مربوطه در راستای ارایه خدمات فرهنگی به مسافران، گفت: سه جلسه در استانداری با حضور ارگان های مربوطه فرهنگی و دو جلسه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد تا بسته های فرهنگی مناسبی در بین مسافران توزیع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: کتاب های تهیه شده برای مسافران در رده های سنی مختلف در موضوعات مختلف و زندگینامه حضرت زهرا(س) است تا در بهار فاطمی مردم درباره سیره این بانوی مطهر اطلاعات کسب کنند.

ایزدپناه با بیان اینکه نمایشگاه های مختلفی در سطح استان قم با همکاری نهادهای مختلف در طرح نوروزی برپا است، گفت: این نمایشگاه ها با تعامل معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شهرداری قم و سایر مراکز فرهنگی با مضمون ترویج معارف اهل بیت(ع)، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آشنایی با دوران قبل و بعد از ظهور حضرت ولی عصر(عج) و مشاوره، پاسخ به سوالات شرعی و دینی و غرفه کودکان در حال برگزاری است.

وی افزود: تبلیغ چهره به چهره، ارائه خدمات فرهنگی به ناشنوایان و تکریم زائران غیر ایرانی به زبان های مختلف از قبیل عربی، اردو و انگلیسی از دیگر برنامه های فرهنگی در تعطیلات نوروزی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز