۹۰۳ تن میوه در قم توزیع شد

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۷۴۰۰۰
۹۰۳ تن میوه در قم توزیع شد
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان قم از توزیع ۹۰۳ تن میوه از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری در استان قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی اصغر همت با اشاره به اینکه طرح نوروزی توزیع میوه تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در این استان ادامه دارد گفت: از این تعداد میوه ۲۱۳ تن سیب و ۶۹۰ تن پرتقال بوده است.

وی افزود: این تعداد میوه در ۳۷ چادر توزیع در شهر قم و شش چادر نیز در شهرهای تابعه استان قم در ایام تعطیلات توزیع شده است.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه ۲۹۰ تن سیب و ۹۷۰ تن پرتقال درطرح نوروزی وارد استان قم شده است ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ تن سیب و ۲۸۰ تن پرتقال در سردخانه‌ها برای تامین مصرف مردم ذخیره شده است.

وی افزود: توزیع روزانه میوه در چادر‌ها متفاوت است و ما آمادگی ظرفیت توزیع نیاز مصرف کنندگان را در بین چادرهای عرضه میوه داریم.

همت، خاطر نشان کرد: قیمت هر کیلو پرتقال ۳۰ هزار ریال و هرکیلو سیب ۲۶ هزار ریال اعلام شده است که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف آن را از طریق سامانه ۱۲۴ به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۴۳ تن مرغ در استان قم توزیع شده است گفت: توزیع مرغ از یکم اسفندماه شروع شده است و محدودیتی در توزیع مرغ در استان نداریم.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان قم افزود: مرغ منجمد کیلویی ۵۵ هزار ریال و مرغ گرم کیلویی ۷۶ هزار ریال در مراکز عرضه برای مصرف کنندگان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی مدیریت پشتیبانی امور دام و سردخانه‌های زیر پوشش جهاد کشاورزی قم در محل کار حضور دارند و توزیع مرغ منجمد را به هر میزان درخواستی انجام می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز