عرضه جدیدترین کتاب رهبر انقلاب اسلامی در مسجد جمکران

۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۰:۵۳
کد خبر: ۲۷۴۲۷۴
عرضه جدیدترین کتاب رهبر انقلاب اسلامی در مسجد جمکران
برای نخستین بار و در ایام نوروز جدیدترین کتاب رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان دشمن شناسی در نمایشگاه فرهنگی ربیع الانام مسجد مقدس جمکران عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این کتاب حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون دشمن شناسی و روش های مقابله با آن است.

این گزارش حاکی است: دشمن شناسی از مفاهیمی است که در آیات و روایات اسلامی مورد توجه قرار گرفته و بر هوشیاری همیشگی مومن و دشمن شناسی او تاکید شده و تبری از دشمن که لازمه آن دشمن شناسی است در زمره فروع دین قرار دارد.

بر اساس این گزارش، پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخش معتنابهی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به این موضوع اختصاص داشته است؛ رهبر انقلاب بارها بر کسب بصیرت، بصیرت زایی و بصیرت افزایی که از ضروریات دشمن شناسی به خصوص در طوفان حوادث اند تاکید کرده اند. ایشان شناخت انواع و اقسام حیله های دشمن و معرفی آنها و آگاه کردن ملت را بارها و بارها به مسوولان و مردم گوشزد کرده اند.

کتاب پیش رو به منظور شناخت و روشهای دشمن و راههای مقابله با آن در 14 فصل از جمله تعاریف، ضرورت شناخت دشمن، علل و دلایل دشمنی ،ماهیّت و ویژگیهای دشمن، اهداف دشمن، شیوه ها، ابزارها و زمینه های دشمن، برنامه ریزیهای دشمن، شیوه ها و ابزار مقابله با دشمن، اقشار مورد هدف دشمن، عوامل کمک به دشمن ،در 512 صفحه تنظیم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز