استاندارقم :

روند خدمات رسانی به مردم درسال جدید باید تسریع شود

۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۴:۱۹
کد خبر: ۲۷۴۲۸۰
روند خدمات رسانی به مردم درسال جدید باید تسریع شود
استاندارقم خواستار اهتمام مجموعه مدیریت شهری به تسریع روند خدمت رسانی به مردم در سال جدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش  در دیدار با مدیران شهرداری قم با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی توسط رهبر معظم انقلاب، شناخت تکالیف و حقوق مردم و مسئولان را ضروری تلقی و اظهار کرد: همه باید در چارچوب وظایف و اختیارات برای اعتلای میهن اسلامی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان مدیریت شهری باید نگاهی جامع نسبت به مسائل عمرانی شهر قم داشته باشند افزود: مدیران شهرداری باید فارغ از موقعیت و جایگاه مناطق مختلف شهر، با هدف سازندگی و رفع مشکلات تلاش نمایند.

صالحی منش بر ضرورت پرهیز از ورود مسئولان عمرانی به مسائل سیاسی تاکید کرد: اگر شهرداری به مسائل سیاسی ورود کند هم به خود و هم به عمران شهر ضرر می زند.

وی مسئله بروکراسی در نهادهای خدمات رسان به مردم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:در سال 94 اراده مسئولان باید کوتاه سازی روندها و روان سازی خدمت رسانی به مردم باشد.

وی ، نهاد شهرداری را دارای اختیارات و توانمندیهای بالا در مدیریت شهر عنوان و خاطرنشان کرد: استانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی از این اقتدار در راستای خدمت به مردم دفاع می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز