معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

۸ نفر در حوادث جاده‌ای قم جان خود را از دست دادند

۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۰:۰۵
کد خبر: ۲۷۴۲۸۳
۸ نفر در حوادث جاده‌ای قم جان خود را از دست دادند
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در 104 تصادفی که در طرح امداد نورزی رخ داد، متاسفانه 8 نفر جان خود را از دست دادند و 296 نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث شاخص ترافیکی از ساعت 8 صبح روز گذشته تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه اظهار کرد: 1 هزار و 117 تماس با مرکز اورژانس115 قم گرفته شد که برای آن 182 ماموریت توسط نیروهای اورژانس115 قم انجام گرفت.

وی افزود: 11 تصادف جاده‌ای، 37 تصادف شهری و 133 ماموریت بیماری‌های قلبی، تنفسی، سقوط و ... در 24 ساعت گذشته توسط نیروهای اورژانس115 قم انجام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم یادآور شد: بر اثر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در محور دستجرد، متاسفانه 1 نفر جان خود را از دست داد و 2 نفر مجروح شدند.

فراهانی در مورد حوادث موتوری گفت: 28 مورد تصادف به مرکز اورژانس115 قم گزارش شد که نیروهای امدادی ما در کوتاهترین زمان به آنها امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به حوادث ترافیکی جاده‌ای از آغاز طرح امداد نوروزی تا ساعت 8 صبح امروز عنوان کرد: در 104 تصادف روزهای اخیر، 296 نفر مجروح شدند که 218 تن از آنان به مراکز درمانی قم منتقل و 78 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند اما متاسفانه در این حوادث 8 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خاطر نشان کرد: 1 هزار و 536 نفر در طرح امداد نوروزی به 6 ایستگاه سلامت مستقر در جاده‌ها مراجعه و از خدمات درمانی اولیه بهره بردند.

گفتنی است، طرح امداد نوروزی از ساعت 8 صبح روز 27 اسفندماه 93 آغاز شده است و تا ساعت 8 صبح پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز