سرپرست شهرداری قم:

شهرداری‌ها با چتر حمایتی دولت می‌توانند موفق‌تر ظاهر شوند

۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۲:۴۵
کد خبر: ۲۷۴۳۳۸
شهرداری‌ها با چتر حمایتی دولت می‌توانند موفق‌تر ظاهر شوند
سرپرست شهرداری قم با اشاره به نقش شهرداری‌ها در عمران و آبادانی شهرها گفت: شهرداری‌ها با چتر حمایتی دولت می‌توانند موفق‌تر ظاهر شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجید متین‌فر با اشاره به خدماتی که شهرداری‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی در شهرها ارائه می‌دهند، تصریح کرد: نقش شهرداری‌ها در عمران و آبادانی کشور بر کسی پوشیده نیست و این نهادها با تکیه بر توان مدیریتی و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف تلاشی گسترده‌ دارند تا زمینه‌های بهبود پیشرفت شهرها فراهم شود و به حق که در این مسیر متحمل زحماتی طاقت‌فرسا می‌شوند.

وی با اشاره به نقش شهرداری‌ها به ویژه در کلانشهرها در اجرای پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی، اجرای پروژه‌های حمل و نقل ریلی، اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی و... خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها برای بهبود وضعیت فعلی و حرکت به سمت نقطه مطلوب باید به وظیفه خود در بخش برنامه‌ریزی اهتمام داشته و در کنار آن برای تامین بودجه‌ مورد نیاز برای تحقق این مهم نیز چاره اندیشی کنند.

سرپرست شهرداری قم خاطرنشان کرد: بی‌شک عمران و آبادانی شهرها و حل مشکلات موجود از مصادیق تحقق عدالت است که یکی از اصول نظام اسلامی محسوب می‌شود و شهرداری‌ها در این مسیر نیازمند حمایت دولت هستند.

وی تصریح کرد: چتر حمایتی دولت می‌تواند شهرداری‌ها را در مسیر خدمت به مردم یاری‌گر بوده و با حمایت دولت قطعا روند خدمت به ملت در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامیده شده است، تسریع خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز