کاهش ۱۹ درصدی سرقت در ایام نوروز در قم

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۴:۳۸
کد خبر: ۲۷۵۲۴۲
کاهش ۱۹ درصدی سرقت در ایام نوروز در قم
فرمانده انتظامی استان قم از کاهش 19 درصدی سرقت در ایام نوروز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار کاظم مجتبایی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد کاهش هفت درصدی مجموع جرائم، کاهش 19 درصدی وقوع سرقت و کشف 85 درصدی سرقت ها می باشیم.

وی همچنین از کاهش 50 درصدی نزاع دسته جمعی و قتل که از جمله جرائم مهم و خشن در جامعه هستند، در این ایام در قم خبر داد.

وی همچنین گفت: امنیت و آسایش مردم، زائران و مسافران استان قم در نوروز 94 با بیش از سه هزار پلیس و 21 پایگاه نوروزی در سطح استان تامین شد.

مجتبایی به پوشش مناطق و مجتمع های مسکونی آسیب پذیر با راه اندازی حدود 100 گشت پیاده اشاره کرد و این اقدامات را به عنوان فعالیت های پیش دستانه پلیس برای کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت برشمرد.

فرمانده انتظامی استان قم همکاری مردم در گسترش فرهنگ ترافیک را مطلوب ارزیابی کرد و کاهش هفت درصدی جان باختگان تصادفات را ناشی از همراهی و همزبانی پلیس با ملت دانست و ابراز امیدواری کرد: این معیارها با عنایت پروردگار، همت مسوولان و مردم استان ادامه پیدا کند.

مجتبایی با یادآوری اقدامات فرهنگی و تبلیغی استان و انجام مشاوره های اجتماعی به ارتقاء جایگاه پلیس با کسب رضایت مندی 84 درصدی مردم اشاره کرد و تثبیت و توسعه کمی و کیفی ارتباطات علمی و اجتماعی پلیس قم را در سال 94 جزء اولویت های این فرماندهی عنوان کرد.

وی در پایان به نقش بخش های مختلف اطلاعاتی، نظامی، قضایی و سیاسی استان در پیدایش این موفقیت ها اشاره کرد و آن را مرهون صمیمیت و همراهی مدیران استان و تلاش کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی قم در بخش های مختلف انتظامی، عملیاتی، ترافیکی، اطلاعاتی، خدماتی، فرهنگی و نظارتی دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز