رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب:

وحدت تحت لوای رهبری رمز موفقیت در توافق هسته‌ای

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۱:۱۹
کد خبر: ۲۷۵۲۴۶
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اینکه وحدت ملت و فرمایشات رهبری از مهم‌ترین عوامل موفقیت در مذاکرات هسته‌ای بودند گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند که در ایران کسی مخالف مذاکرات هسته‌ای نیست، این سخن نشان می‌دهد که ایران یکپارچه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب با اشاره به اهمیت زمان دست‌یابی به توافق‌نامه هسته‌ای، گفت: این توافق‌نامه در زمانی صورت گرفته است که ما با آمریکا و دست‌پرورده‌های آن‌ها در یمن و سوریه درگیر هستیم و آمریکا از اینکه نتوانسته است در عراق موفق شود ناراحت است و من بعید می‌دانستم که در این شرایط این توافق انجام شود.

وی بیان کرد: با دست یابی به این توافق‌نامه، درحالی‌که ما با منافع آمریکا در منطقه درگیر هستیم، کار بزرگی انجام دادیم که نشان می‌دهد به موفقیت بزرگی دست یافته‌ایم.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه نباید سطح توقعات مردم را بالا برد گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم انجام می‌دهد و بالا بردن سطح توقعات مردم تنها به مشکلات مردم اضافه می‌کند.

وی با بیان اینکه در این توافق‌نامه دو طرف امتیازاتی را به دست آورده‌اند افزود: مطمئناً در این توافق‌نامه 50 درصد منافع ما و 50 درصد منافع طرف مقابل فراهم شده است و نباید با افزایش سطح توقعات جامعه، ارزش‌های این توافق‌نامه را کم کرد و بر مشکلات مردم افزود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نواب با اشاره به اینکه وحدت ملت و فرمایشات رهبری از مهم‌ترین عوامل موفقیت در مذاکرات هسته‌ای بودند گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود گفتند؛  در ایران کسی مخالف مذاکرات هسته‌ای نیست، این سخن نشان داد که ایران یکپارچه است.

وی ادامه داد: همت، کاردانی و متخصص بودن تیم مذاکره کننده و تسلط بر ادبیات بین‌المللی از دلایل مهم دیگر در موفقیت این مذاکرات بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز