برنامه‌های حوزه هنری قم در هفته «هنر انقلاب اسلامی» اعلام شد

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۶:۲۴
کد خبر: ۲۷۶۱۴۷
حوزه هنری استان قم به مناسبت فرارسیدن هفته «هنر انقلاب اسلامی» که مصادف با سال‌روز شهادت شهید آوینی است ویژه برنامه‌هایی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجدالدین معلمی در گفتگویی ویژه برنامه‌های حوزه هنری استان قم در روز هنر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

وی در این گفتگوضمن گرامی‌داشت سال‌روز شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی در توضیح برنامه‌های این حوزه گفت: در طول این هفته به همراه جمعی از هنرمندان و همکاران حوزه هنری در منزل هنرمندان پیشکسوتی که آثار درخشانی را با موضوع انقلاب اسلامی خلق و یا در آن دوران انقلاب مشغول به فعالیت‌های مرتبط بودند و بخشی از این رویداد تاریخ‌ساز را در آثارشان منعکس کرده‌اند، حاضر و از آنها تجلیل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری «عصر هنر انقلاب اسلامی» خبر داد و گفت: در این برنامه که عصر یکشنبه با حضور هنرمندان شاخص، شناخته شده و انقلابی استان برگزار می‌شود، شاهد گفت و گوی هنرمندان در موضوع انقلاب اسلامی، خاطرات ایشان از آن ایام و مرور برخی آثار تولید شده با موضوع انقلاب اسلامی خواهیم‌بود.

رئیس حوزه هنری استان قم همچنین از حضور هنرمندان استان بر مزار شهداء در گلزار شهدای قم خبر داد و گفت: برای معرفی این روز و تشریح فعالیت‌های حوزه هنری با موضوع هنر انقلاب از خبرنگاران و اصحاب رسانه دعوت شده تا در نشست‌های خبری اختصاصی به بحث و تبادل نظر در این حوز بپردازیم.

وی در ادامه از برگزاری اردوی هنرمندان قمی به استان فارس خبر داد و گفت: حوزه هنری در تدارک برگزاری اردوی سه روزه به استان فارس و شهر شیراز است تا به این نحو هنرمندانی را که در سال 1393 با حوزه هنری قم همکاری داشته‌اند و آثاری با موضوع انقلاب اسلامی و دیگر موضوعات مورد نظر حوزه هنری خلق نموده‌اند، گرد هم جمع کند و به این وسیله زمینه‌ساز تولید آثار میان رشته‎ای و شکل ‎گیری پاتوق‌های کاری میان هنرمندان شود.

بارگذاری ویژه‌نامه به روز شده‌ی «هنر انقلاب اسلامی» و نسخه pdf کتاب‌های منتشره شده‌ی حوزه هنری استان قم در موضوع انقلاب در پایگاه خبری این حوزه از دیگر فعالیت‌هایی بود که مجدالدین معلمی برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز