نایب رییس شورای شهر قم خبر داد

پژمان، متین‌فر و عابدینی‌پور گزینه‌های جدید شهرداری قم/سقائیان‌نژاد به قم نمی‌آید

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۲:۳۷
کد خبر: ۲۷۷۳۵۲
پژمان، متین‌فر و عابدینی‌پور گزینه‌های جدید شهرداری قم/سقائیان‌نژاد به قم نمی‌آید
نایب رییس شورای اسلامی شهر قم، گفت: تاکنون 15 نفر برای تصدی مدیریت شهرداری قم معرفی شدند که شورا با جدیت به بررسی این موضوع مشغول است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن بختیاری در نطق پیش از دستور جلسه شورای اسلامی استان، دراتاق جلسه های فرمانداری، اظهار داشت: اعضای شورای شهر قم در تلاش هستند، تا درفرصت قانونی به گزینه نهایی به عنوان شهردار جدید قم دست پیدا کنند.

بختیاری با اذعان به اینکه شورا به دنبال این است، که جایگزین مناسبی برای شهردار سابق قم انتخاب کند، افزود: این شورا در عین اینکه در این مساله مستقل عمل می کند، تعامل و ارتباطاتی نیز با سایر دستگاه ها دارد، بر این اساس کمیته هفت نفره ای متشکل از اعضای شورا تشکیل یافته است.

نماینده شورای شهر قم در شورای اسلامی استان ، بومی بودن، آشنایی کامل به شرایط و مقتضیات قم و همچنین کار در مجموعه شهرداری و شهردار کلانشهر بودن و کارکرد ملی داشتن و داشتن مدرک تحصیلی مناسب را از جمله شاخص های عمده شهردار قم برشمرد.

وی افزود: کمیته هفت نفره برای هر یک از این شاخص ها امتیازهایی را در نظر گرفته که برای بومی بودن 25، شهردار کلانشهر بودن 20 و مدیر ملی بودن 15 از جمله این امتیازات است، که البته خارج از کمیته 7 نفره نحوه بررسی شاخص های افراد مورد نظر با اختیار سایر اعضا است.

بختیاری با بیان اینکه تاکنون سید مرتضی سقائیان نژاد اصفهانی شهردار اصفهان توانسته در بررسی ها تمامی این امتیازات را کسب کند، افزود: به دلیل وضعیت کاری وی در اصفهان این گزینه به کلی منتفی است.

وی سید محمد پژمان شهردار سابق مشهد و مدیرعامل سازمان ملی زمین و معاون وزیر راه و شهرسازی را از دیگر گزینه های خارج استانی برای احراز سمت شهرداری قم عنوان کرد، و افزود: مجید متین فر سرپرست فعلی شهرداری قم و همچنین محسن عابدینی پور شهردار سابق قم و عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم نیز از جمله گزینه های داخل استانی برای گزینش به عنوان شهردار قم محسوب می شوند، که کمیته 7 نفره با جدیت این گزینه ها را بررسی می کنند.

نظر شما