سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم مطرح کرد

احداث کارخانه «تفکیک زباله در مقصد» در قم

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۰:۳۹
کد خبر: ۲۷۷۷۷۹
احداث کارخانه «تفکیک زباله در مقصد» در قم
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: با تامین نقدینگی مورد نیاز برای احداث کارخانه تفکیک زباله در مقصد، موضوع تفکیک زباله با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان قم، به مسئولیت‌ها و طرح‌های اجرایی سازمان مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: بحث تفکیک از مبدا، موضوعی است که ارزش بهداشتی، اقتصادی و زیست محیطی دارد و سازمان توان و تلاش خود را برای تقویت این موضوع به کار بسته است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: مشارکت شهروندی با اجرای طرح جمع آوری پسماندهای خشک در سطح مناطق شهری شکل گرفت و سازمان مدیریت پسماند به منظور تقویت اجرای طرح در هر منطقه بازخوردها را مورد ارزیابی قرار داد.

به گفته وی، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در سال‌های گذشته در پنج منطقه شهری صورت می‌گرفت که اجرای این طرح در منطقه پردیسان نیز عملیاتی شده است.

میرابراهیمی با اشاره به ارائه آموزش‌های شهروندی در سنوات گذشته در منطقه پردیسان یادآور شد: به منظور ایجاد و تقویت نظام انگیزشی اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، با روش جدیدی آغاز می‌شود و پیمانکار این منطقه مبلغ وجه نقد مشخص در قبال میزان زباله‌های خشک دریافتی به شهروندان پرداخت خواهد کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: با توجه به موقعیت شهر قم، ظرفیت اجرا طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ در زمینه‌های زیست محیطی وجود دارد که احداث کارخانه تفکیک زباله در مقصد یکی از این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: با تامین نقدینگی مورد نیاز برای احداث کارخانه تفکیک زباله در مقصد، موضوع تفکیک زباله با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و در سال جاری با تامین منابع مالی بتوانیم فعالیت احداث خط تولید کود کمپوست از زباله را نیز آغاز کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز