عالی پور:

برای بررسی مسائل باید از مسئولان مربوطه موضوع را پیگیری کرد/استاندار فردی مردمی و پرکار است

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۸:۰۷
کد خبر: ۲۸۱۴۲۱
برای بررسی مسائل باید از مسئولان مربوطه موضوع را پیگیری کرد/استاندار فردی مردمی و پرکار است
معاون استاندار قم گفت: به نظر می رسد که بهتر باشد برای بررسی کارهای هر موضوع را از مسئول مربوط به آن بخش پرس و جو کنیم و بعد رسانه ای کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، یونس عالی پور امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخی مطالب عنوان شده گفت: استاندار قم فردی مردمی و پرکار است و همه مسائل را به جد دنبال می کند.

وی بیان داشت: استاندار قم در همه مسائل با جدیت وارد شده و به هیچ عنوان سستی در کارها ندارد و تا پاسی از شب مسائل مربوط به استان را پیگیری کرده و جلسات برگزار می کند.

عالی پور خطاب به رسانه ها گفت: اینکه رسانه ها مسائل مربوط به استان و شهر را پیگیری می کنند بسیار خوب و لازم است اما انتظار این است که قبل از درج موضوعی ابتدا از آن موضوع اطلاع کافی کسب کرده و با مسئول مربوط مسائل را پیگیری کنند و اگر مشکلی بود آن وقت درج کنند.

معاون استاندار قم گفت: چندی پیش یکی از رسانه ها موضوعی را از بنده گرفته بود که می خواست رسانه ای کند اما وقتی پیش بنده آمد و موضوع را برای آن رسانه گفتم، متوجه برداشت اشتباه در آن موضوع شد و موضوع را با رویکرد صحیح در رسانه درج کرد.

وی بیان داشت: هیچ مسئولی از انتقاد ناراحت نمی شود اما انتقادی که درست بوده و با دلیل قانع کننده بیان شده باشد، نه اینکه ابزاری به دست رسانه های بیگانه باشد.

عالی پور در ادامه به برگزاری همایش نقش گردشگری مذهبی در توسعه قم اشاره کرد و گفت: همایش نقش گردشگری مذهبی در توسعه استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، روز 28 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه قم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور فرهیختگان در حوزه گردشگری ترتیب می یابد، هدف از اجرای آنرا معرفی ظرفیت های گردشگری زیارتی و استفاده از نخبگان با ارایه طرح های جامعه در جهت تقویت گردشگری در این عرصه اعلام کرد.

وی افزود: در این همایش مطالعه طرح جامع زیارتی شهر مقدس قم با موضوع گردشگری و خدمات رسانی به زائران نیز ارایه می شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در ادامه با اشاره به اقدامات استانداری قم و این معاونت در برنامه ریزی برای پوشش مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و نیمه شعبان گفت: به علت همزمانی این دو مناسب، 11 کمیته در استانداری جهت خدمات دهی مناسب به افرادی که قصد حضور در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و حضور در مراسم نیمه شعبان را دارند تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته ها که با مدیریت اجرایی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم برگزار می شود، خدمات اقامتی و رفاهی را به مسافران ارایه می کند.

عالی پور ادامه داد: برای خدمت رسانی مطلوب در ایام نیمه شعبان تا کنون سه جلسه هماهنگی بین دستگاه ها در استانداری برگزار شده است تا از این طریق وظایف دستگاه ها و حوزه های فعالیتی مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز