تاکید آیت‌الله موسوی اردبیلی بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در روستاها

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۱:۴۹
کد خبر: ۲۸۳۲۴۷
تاکید آیت‌الله موسوی اردبیلی بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در روستاها
یکی از مراجع عظام تقلید قم با تاکید بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در روستاها گفت: فعالیت‌های فرهنگی در روستا باید گسترش داده شود و روحانیون می‌توانند با حضور خود در روستاها در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی‌اردبیلی در دیدار با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: رسیدگی به مشکلات روستانشینان از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان داشت: رسیدگی به مشکلات روستاییان اقدام شایسته‌ای است و باید در این زمینه تلاش شود و از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی می‌کنم.

این مرجع تقلید با تاکید بر اهمیت ایجاد ارتباط میان روستاها و شهرها گفت: روستاها برای ارتباط با شهرها و استفاده از امکانات شهری نیازمند راه‌ها و وسایل ارتباطی هستند که باید دولت در این زمینه تلاش کند.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی گفت: انقلاب اسلامی اثرات بسیاری به همراه داشت و یکی از آن اثرات این بود که جریان ارباب و رعیتی از روستاها جمع شده و مردم در روستاها وامدار کسی نیستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی به مردم روستا استقلال داد و شرایط مناسبی را برای آنها فراهم کرد که باید قدردان انقلاب باشیم و در تحکیم آن بکوشیم.

این مرجع تقلید گفت: روستاییان درآمدهای اقتصادی مناسبی ندارند و مسئولان باید برای ایجاد امکانات رفاهی در روستاها تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت زمین‌ها و آب و هوای مناطق روستایی گفت: زمین مناطق روستایی در نقاط مختلف کشور دارای وضعیت آب و هوایی یکسانی نیست و باید طبق آن روستا به فکر تولید باشیم.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در روستاها گفت: فعالیت‌های فرهنگی در روستا باید گسترش داده شود و روحانیون می‌توانند با حضور خود در روستاها در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز