استاندار قم:

استان قم در زمینه مدیریت جهادی عملکرد موفقی داشته است

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۴:۱۶
کد خبر: ۲۸۴۵۹۵
استان قم در زمینه مدیریت جهادی عملکرد موفقی داشته است
استاندار قم گفت: استان قم با وجود همه مشکلاتی که دارد اما در عرصه مدیریت جهادی به خوبی عمل کرده و اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را نیز در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش امروز در بازدید از معاونت برنامه‌ریزی استاندار قم و مراسم آغاز به کار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: مجموعه مدیریت برنامه‌ریزی استانداری از مجموعه‌های موفق و قوی در استان بوده که امید است همواره در این مسیر فعالیت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت مدیریت برنامه‌ریزی استانداری سبب رشد در برنامه‌ریزی استان شده و از سوی دیگر توانسته اعتماد شورای برنامه‌ریزی استان را کسب کند.

استاندار قم عنوان کرد: در طول این دو سال فعالیت، همواره این معاونت انصاف و اولویت‌ها را در دستور کار خودش قرار داده که این سبب افتخار است.

صالحی‌منش بیان کرد: به دلیل همین سابقه خوب از امروز حسن رضوی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و همچنین سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری منصوب می‌شود و امیدوارم در کارهای خود موفق باشد.

وی افزود: این سازمان باید در زمینه مدیریت و برنامه‌ریزی کشور قدم بردارد و بتواند با همه مجموعه مدیران استان ارتباط تنگاتنگ پیدا کرده و در زمینه برطرف کردن مشکلات بکوشد.

استاندار قم تاکید کرد: هیچ اداره‌ای امروز از استانداری جدا نیست و همه در کنار یکدیگر هستند و تلاش می‌کنند تا در زمینه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم گام بردارند.

صالحی‌منش با تاکید بر اجرای مدیریت جهادی در استان گفت: استان قم با وجود همه مشکلاتی که دارد اما در عرصه مدیریت جهادی به خوبی عمل کرده و اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری را نیز در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: باید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با جدیت مسائل را دنبال کرده، اگر ادارات این جدیت را مشاهده کنند، بدون تردید آنها نیز با برنامه رفتار می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز