همایش بزرگداشت روز ملی روابط عمومی در قم برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۴:۳۵
کد خبر: ۲۸۵۹۰۸
همایش بزرگداشت روز ملی روابط عمومی در قم برگزار می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از برگزاری همایش بزرگداشت روز ملی روابط عمومی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا طباطبایی با تبریک روز 27 اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: به همین منظور همایشی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم در روز چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

وی با بیان این که به دلیل تداخل برنامه های ملی و استانی، مراسم امسال با چند روز تأخیر برگزار می شود تصریح کرد: استاندار قم به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم و سخنران ویژه در این مراسم حضور خواهند داشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم همچنین با اشاره به دیگر برنامه های همایش روز ملی روابط عمومی در قم از جمله حضور یکی از اساتید برجسته علوم ارتباطات کشور گفت: سخنرانی این استاد مطرح علوم ارتباطات به صورت کاربردی و آموزشی برای حاضرین در نشست ارائه خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استانداری قم با تقدیر از تلاش های فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات و نیز همراهی های قابل تحسین اصحاب رسانه در کمک به پیشبرد برنامه ها و سیاست های دولت در استان افزود: این دو قشر فرهیخته، نقش مهم و اساسی را در زمینه تسهیل ارتباطات و ایجاد فضای همدلی و وحدت در جامعه ایفا می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز