معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

مرکز مشاوره اسلامی در مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۸۸۹۹۴
مرکز مشاوره اسلامی در مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی می‌شود
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: افق ما راه‌اندازی مرکز مشاوره اسلامی در مسجد مقدس جمکران است و در این راستا اقداماتی نیز انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های مرکز مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی و شرعی مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: با توجه به اثرگذاری معنوی مسجد مقدس جمکران و حضور خیل عظیم عاشقان و دلدادگان امام زمان(عج) در مکان مقدس نیاز است که در راستای مشاوره نیز ورود می‌کردیم.

وی گفت: به همین منظور مراکز مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی در راستای ارتقا سلامت روح و روان در نظر گرفته شد که توانسته اقدامات قابل توجهی نیز انجام دهد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: افق ما راه اندازی مرکز مشاوره اسلامی در مسجد مقدس جمکران است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده و اقداماتی انجام داده‌ایم.

ابراهیمی به ظرفیت حوزه‌های علمیه و مراکز مشاوره دینی در قم اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌های عظیم استفاده کنیم تا بتوانیم با بهره‌گیری از کارشناسان اسلامی خدمات مشاوره‌ای را افزایش دهیم.

وی ابراز کرد: ما به دنبال ایجاد سیستم منظم خدمات مشاوره‌ای هستیم که با نگاه علمی و روشمند بتوانیم خدمات را ارائه کنیم و برای این موضوع باید مراکز فعال را شناسایی و به دنبال دستاوردهای علمی بوده و از فضاهای موجود استفاده کنیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به فعالیت‌های مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: در طول سال مراجعات زیادی به این مرکز می‌شود که در سال 93 بالغ بر 11 هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای ما استفاده کرده و به سئوالات شرعی 270 هزار نفر نیز پاسخ داده شده است.

وی بیان کرد: ما به دنبال راه‌اندازی سامانه رصد شبهه شناسی و اولویت سنجی در حوزه پاسخگویی به شبهات و سئوالات اعتقادی هستیم تا از این طریق بتوانیم به سئوالات و شبهات نیز پاسخ دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز