همزمان با شب نیمه شعبان صورت گرفت؛

برگزاری جشن ازدواج ۵۶ زوج دانشجو در قم

۱۳۹۴/۰۳/۱۳ - ۰۰:۳۲:۴۷
کد خبر: ۲۸۹۷۶۹
برگزاری جشن ازدواج ۵۶ زوج دانشجو در قم
در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت جشن ازدواج 56 زوج دانشجوی دانشگاه شیخ مفید قم، عصر سه شنبه با حضور جمعی از مسوولان و نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، معاون امور ساماندهی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با تاکید بر تلاش زوج ها برای رسیدن به تفاهم، اظهار داشت: طبق نظر روانشناسان خارجی معمولا تفاوت ها منشاء اختلاف زوج ها هستند.

محمود گلزاری با بیان اینکه این تفاوت ها در 5 مورد جنسیت، وراثت، نوع تربیت و آداب و رسوم، انتظارات و خرده فرهنگ ها خلاصه می شود، تصریح کرد: بدون شک زوجین تا اختلافات یکدیگر را نشناسند به تفاهم با یکدیگر نخواهند رسید.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) همچنین با تاکید بر جدی گرفتن مشاوره های قبل و بعد از ازدواج از طرف زوج های جوان، گفت: زوج های جوان به محض اینکه اختلافاتشان از چند روز بیشتر شد، باید به مراکز مشاوره مراجعه کنند.

گلزاری همچنین نسبت به بالا رفتن آمار طلاق در جامعه هشدار داد.

وی با اشاره به معضل عدم تمایل جوانان به ازدواج و زندگی مشترک، تصریح کرد: در حال حاضر 11 میلیون و 240 هزار جوان مجرد زیر 35 سال در کشور وجود دارد و سن ازدواج در همه استان های کشور بالا رفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز