آیت‌الله سبحانی:

امر به معروف نباید در جامعه از بین برود

۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۵:۴۱
کد خبر: ۲۹۱۹۶۱
امر به معروف نباید در جامعه از بین برود
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: متاسفانه ترویج بدحجابی در قم نیز وجود دارد که این با طرح و برنامه است و باید با افرادی که در این زمینه تلاش می‌کنند برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی طی سخنانی ابراز داشت: دو موضوع سلامتی و امنیت مهمترین مسائلی است که وجود دارد و باید قدر آن را بدانیم.

وی گفت: نیروی انتظامی در زمینه امنیت تلاش جدی انجام می‌دهد که قدردان آنها بوده و باید همواره در این راستا تلاش کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به موضوع بدحجابی در جامعه اسلامی گفت: بدحجابی یکی از مسائلی است که امروز متاسفانه شاهد آن هستیم و برخی تلاش می‌کنند تا این موضوع را در کشور گسترش دهند.

آیت‌الله سبحانی افزود: نیروی انتظامی باید با این افراد برخورد کرده و تذکر دهد تا شاهد گسترش عفاف و حجاب در جامعه باشیم.

وی ضمن تاکید بر گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: نباید اجازه دهیم که این موضوع در جامعه ما از بین برود و با پدیده بی بند و باری مواجه باشیم.

این مرجع تقلید با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت: امام راحل فرمودند؛ «عفاف و حجاب یک نماد برای کشور است و حضور و ترویج بی‌حجابی در جامعه نوعی دهن کجی به نظام است» و بر اساس این فرمایش نباید اجازه دهیم این دهن کجی به نظام اسلامی صورت گیرد.

آیت‌الله سبحانی گفت: متاسفانه ترویج بدحجابی در قم نیز وجود دارد که این با طرح و برنامه است و باید با افرادی که در این زمینه تلاش می‌کنند برخورد شود.

وی ادامه داد: افرادی هستند که بدحجاب وارد شهر قم شده و به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) می‌روند که باید به آنها تذکر داده شده تا حرمت این شهر و کریمه اهل بیت(ع) را حفظ کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز