استاندار قم:

۲۴ خرداد روز رویش جوانه‌های امید از دل تدبیر بود

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۰:۴۸
کد خبر: ۲۹۲۱۲۴
۲۴ خرداد روز رویش جوانه‌های امید از دل تدبیر بود
استاندار قم به مناسبت سالگرد دومین حماسه 24 خرداد پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این پیام آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

24 خرداد یادآور یک روز بزرگ، حماسی و ماندگار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی است. روز رویش جوانه های امید از دل تدبیر و تجلی حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران است.

روزی که با حضور حماسی، گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، شورانگیزترین و بانشاط ترین انتخابات کشور برگزار و جلوه های زیبایی از مشارکت و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دیده گان جهانیان به نمایش گذاشته شد.

حماسه زرین و باشکوهی که با انتخاب هوشمندانه فرزند شایسته و برومند انقلاب و یار و یاور دیرین امام و رهبری جناب آقای دکتر حسن روحانی به عنوان سکاندار دولت تدبیر و امید همراه شد و زمینه را برای تقویت وحدت و همدلی و همگرایی و وفاق ملی و ایجاد فضای امید و آرامش در جامعه و خوشبینی به آینده ای بهتر و حل مشکلات اساسی کشور با تکیه بر مشی تدبیر و گفتمان اعتدال و عقلانیت دولت هموار نمود.

به پشتوانه این پیروزی بزرگ ملت و روی کارآمدن دولت فراجناحی تدبیر و امید به عنوان فرصتی نو و مغتنم برای بهبود و شکوفایی ساختار اجرایی کشور با عبور هوشمندانه از موانع و هم افزایی بیش از پیش توان دولت و ملت برای جبران و اصلاح کاستی ها و اشتباهات گذشته، علاوه بر احیای امید در دل مردم و افزایش اقتدار روزافزون‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف ، بسیاری از تهدیدهای داخلی و خارجی تهدیدکننده نظام را تبدیل به فرصت کرد.

بدون تردید در عرصه روابط بین الملل، اتخاذ دیپلماسی فعال و مؤثر در مذاکرات هسته ای و در نتیجه ترک برداشتن دیوار بلند تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران و کسب عزت روزافزون برای نظام و نیز تغییر نگاه دولت ها و ملت ها به جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرت های بزرگ و تأثیرگذار در معادلات منطقه ای و جهانی، بازگشت ثبات به اقتصاد ملی، اجرای گام های سخت و دشوار هدفمندی یارانه ها،کاهش چشمگیر نرخ تورم، اجرای موفق طرح های بزرگ و کلیدی در حوزه بهداشت، درمان و بیمه سلامت، تدوین حقوق شهروندی، توجه به تکریم حقوق اقوام و اقلیت ها، شفاف سازی اقدامات، ایجاد فضای باز سیاسی، رشد احزاب و تعامل و همفکری مؤثر دولت با سایر قوا در راستای منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فرامین رهبر معظم انقلاب، تنها بخشی از دستاوردهای ملی ارزشمندی هستند که در سایه حاکمیت دولت تدبیر و امید نصیب کشور شده است.

اینجانب با گرامیداشت دومین سالگرد حماسه 24 خرداد و آرزوی طول عمر و سلامتی برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، امیدوارم آحاد ملت بزرگوار ایران در سایه الطاف الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، همواره پیروز و سربلند باشند.

محمد صادق صالحی منش

استاندار قم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز