معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) خبر داد

توزیع روزانه ۴ هزار اطعام در ماه رمضان بین زائران حرم حضرت معصومه (س)

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۱:۲۵
کد خبر: ۲۹۲۵۸۱
توزیع روزانه ۴ هزار اطعام در ماه رمضان بین زائران حرم حضرت معصومه (س)
معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) گفت: از شب اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه روزانه ۴ هزار افطاری ساده درصحن صاحب الزمان (عج) توزیع می‌شود که زائرین مهمان سفره حضرت معصومه (س) هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدجواد جهانگیرزاده در نشست خبری اعلام برنامه‌های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات ساختمان کریمه برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای امسال برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) ستاد آئین‌های فاطمی تشکیل شد که هدف این ستاد نظام دهی، ایجاد انسجام و افزایش توانمندی در کلیه مدیریت‌ها و معاونت‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) است.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به برنامه‌هایی که قرار است توسط ستاد آئین‌های فاطمی انجام شود افزود: خلاقیت به منظور ارتقای خدمت، تکریم زائرین، افزایش انگیزه و جلب مشارکت زائران در اجرای بهینه مراسم، ایجاد تعامل مؤثر و سازنده با نهادها و مراکز خارج از استان از برنامه‌های این ستاد است.

جهانگیرزاده با اشاره به اهداف ایجاد کمیته چهارگانه بیان کرد: به منظوربهره گیری از توان خرد جمعی چهار کمیته اجرایی، فرهنگی، پشتیبانی و اطلاع رسانی و کمیته نظارت و ارزیابی توسط ستاد اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: هر کدام از کمیته‌های چهارگانه وظایفی را بر عهده دارند که در ادامه اجرای دستور العمل و آئین نامه طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور از شب نیمه شعبان طرح جامع امنیت در حرم حضرت معصومه (س) همانند دیگر اماکن زیارتی اجرا می‌شود.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به برنامه افطار توسط حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: از شب اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه روزانه 4 هزار افطاری ساده درصحن صاحب الزمان (عج) توزیع می‌شود که زائرین مهمان سفره حضرت معصومه (س) هستند.

جهانگیرزاده اظهار داشت: غیر از 4 هزار افطاری ساده ای که در ماه رمضان توزیع می‌شود 3500 پرس افطاری تبرکی که فیش آن ارائه شده نیز برای زائران توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: در افطاری‌هایی که در ایام ماه رمضان تویع می‌شود مردم نیز می‌توانند با مراجه به دفاتر نذورات در این کار سهیم باشند و ما را در زمینه توزیع افطاری کمک کنند.

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به برنامه شب‌های قدر عنوان کرد: در مراسم‌های شب قدر، رواق‌های شهید مطهری، طباطبایی، شبستان امام خمینی (ره) و صحن صاحب الزمان ویژه برادران است و صحن امام رضا (ع)، رواق‌ها و صحن مسجد اعظم، بالکن‌های شبستان امام خمینی (ره) وشبستان نرجس خاتون ویژه خواهران است.

جهانگیرزاده تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان  برای ورود به حرم مطهر حضرت معصومه (س) درب‌های 3،6، 9، 10،17 ویژه برادران و درب‌های 2 و 7 ویژه خواهران است ونیز درب‌های 22 و 24 هم برای برادران و هم خواهران پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز