طی حکمی از سوی دکتر سقاییان نژاد؛

ابراهیم معتمدی به عنوان قائم مقام شهردار کلان شهر قم منصوب شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۹۳۴۳۲
طی حکمی از سوی شهردار قم، قائم مقام جدید شهردار قم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سید مرتضی سقاییان ن‍ژاد در حکم خود ابراهیم معتمدی را به سمت قائم مقام شهرداری کلان شهر قم منصوب کرد.

متن حکم انتصاب قائم مقام شهردار قم به این شرح است:

جناب آقای ابر اهیم معتمدی

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت قائم مقام شهردار منصوب می شوید.

امید است با استعانت از ذات اقدس باریتعالی و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و در راستای تحقق آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و اجرای منویات مقام معظم رهبری با بهره گیری از شایستگی ها،استعدادها و توانمندی های نیروهای متعهد و متخصص در کلیه های حوزه های شهرداری،توسعه تفکر نظام مند، دریافت نظرات مشورتی خبرگان شهر قم از طریق تعامل و همکاری صمیمانه با کلیه معاونین ، مشاورین، شهرداران مناطق و سایر مدیران شهری در مسیر ارتقا و تعالی شهرداری در تمامی ابعاد، تکریم ارباب رجوع، افزایش سطح سلامت اداری، ارتقا کیفیت خدمات ، بهبود سامانه های پشتیبانی و اجرای تصمیم گیری، افزایش همدلی و همزبانی در میان مدیران و کارکنان شهرداری قم گام بردارید.

تدوین برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت در راستای تحقق موارد مذکور و نظارت مستمر و ارائه گزارش ادواری از فعالیت های صورت گرفته به اینجانب مورد انتظار است.

توفیق روزافزون جنابعالی در خدمت رسانی به زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران را از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

سوابق مدیریتی و اجرایی قائم مقام شهردار قم

ابراهیم معتمدی طی دو دهه اخیر به عناون یکی از موثرین و فعالین فرهنگی اصفهان سوابق اجرایی مختلفی را در کارنامه خود دارد.

وی به عنوان رییس شورای مرکزی و مدیر مجموعه عاشوراییان و مجتمع فرهنگی باران به عنوان دو مجموعه  بزرگ و شاخص فرهنگی کشور فعالیت کرده است.

معتمدی همچنین طی سال هایی از دهه ۷۰ به عنوان یکی از مسولین ستاد برگزاری سمینار علمی تبیین اندیشه های شهید والا مقام آیت الله دکتر بهشتی فعالیت کرده است.

وی طی دهه ۸۰ تاکنون از سوابق اجرایی و مدیریتی متعددی در شهرداری اصفهان برخوردار می باشد و در تعداد قابل توجهی از مجموعه های مدیریتی و نظارتی شهرداری اصفهان فعالیت کرده است و با توجه به حضور در جلسات تخصصی مرتبط با کلان شهرها،آشنایی قابل توجهی با ظرفیت های کاری در شهرداری کلان شهرهای کشور دارد.

وی طی یک دهه گذشته به عنوان مسول بازرسی و نظارت در سازمان های میادین و ساماندهی مشاغل شهری،بازیافت،پارک ها و فضای سبز،اتوبوسرانی ، تاکسیرانی،آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهرداری های مناطق ۸ و ۱ و معاونت های خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به خدمت رسانی مشغول بوده است.

ابراهیم معتمدی همچنین در سال ۸۴ به عنوان مشاور جوان شهردار اصفهان فعالیت کرده و سابقه معاونت خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان را در کارنامه دارد.

وی همچنین پیش از این به عنوان مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان زیباسازی و قائم مقام و مدیر برنامه ریزی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان به خدمت رسانی مشغول بوده است.

معتمدی به عنوان مدیر روابط عمومی شهرداری کلان شهر اصفهان و دبیر کمیته کمک به مساجد و مراکز فرهنگی شهر اصفهان نیز سابقه مسولیتی دارد.

عضویت در شورای معاونین شهرداری اصفهان و ریاست هیات مدیره اولین مجتمع فرهنگی مطبوعاتی ایران در اصفهان نیز در ردیف سوابق اجرایی و فرهنگی وی به شمار می رود.

وی همچنین در سوابق کاری خود عضویت در هیات مدیره شرکت فرهنگی مطبوعاتی پیام اصفهان زیبا وابسته به شهرداری اصفهان و متولی انتشار پرتیراژترین روزنامه استان اصفهان و عضویت در هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان را نیز در کارنامه دارد.

ابراهیم معتمدی همچنین در دو دوره جشنواره بین المللی فیم های کودکان و نوجوانان به عنوان قائم مقام و عضو شورای سیاست گذاری این جشنواره فعالیت کرده است.

نظر شما
نظرات
حسن پور
|
-
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
0
واقعاً این رزومه در حد قایم مقامی کلانشهره؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز