مدیر دارالقرآن علامه‌طباطبایی:

راه اندازی مجمع طلاب حافظ قرآن، از برکات دارالقرآن علامه‌طباطبایی است

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۱:۵۴
کد خبر: ۲۹۳۹۳۳
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی، راه اندازی مجمع طلاب حافظ قرآن کریم را از برکات احیا دارالقرآن علامه طباطبایی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم در این بیت شریف، هرچه بیشتر در مسیر خدمت به قرآن کریم حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی نجفی‌قدسی، در نشست اساتید حوزه علمیه با آیت الله مکارم‌شیرازی که در دارالقرآن علامه‌طباطبایی برگزار شد، با بیان اینکه خدا را شاکریم که در این بیت شریف میزبان قدوم اساتید حوزه و مرجع تقلید جهان تشیع هستیم بیان کرد: در دو‌سال و نیم گذشته، این بیت فعال بوده و احیا شده و میزبان همایش‌های تفسیری و قرآنی بوده است.

وی با اشاره به راه اندازی مجمع طلاب حافظ قرآن کریم و برگزاری دوره‌های آموزش تفسیری در بیت علامه‌طباطبایی ادامه داد: علامه طباطبایی نقش بزرگی در عالم تشیع داشتند و ستارگان پرفروغ جهان اسلام از وجود مبارک ایشان تاثیر گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به اقدام صورت گرفته در خصوص اعزام مفسران قرآن کریم به استان‌های مختلف کشور یادآور شد:‌ با همکاری دارالقرآن علامه‌طباطبایی، مجمع عالی تفسیر و سازمان تبلیغات اسلامی، 30 نفر از مفسران برجسته قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به استان‌های مختلف کشور اعزام شدند و این اقدام گامی در راستای عمل به فرمایش آیت‌الله مکارم‌شیرازی در خصوص ترویج قرآن کریم بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز