آیت الله یزدی:

مناطق حاشیه ای شهر قم مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۲:۳۲
کد خبر: ۲۹۴۴۸۱
مناطق حاشیه ای شهر قم مورد توجه قرار گیرد
آیت الله محمد یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری بر توجه به مناطق حاشیه ای شهر قم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، وی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در شهر قم حساسیت های خاصی وجود دارد و باید نسبت به این حساسیت ها دقت نظر داشته باشید گفت: نباید مناطق حاشیه ای را از نظر دور نگه دارید و نباید همه توجه معطوف به مرکز شهر باشد.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر نیز همراهی لازم را با شهرداری خواهد داشت افزود: این شهر مورد توجه است البته در کنار مشکلات خاص خود، توفیقات خاص خود را نیز دارد.

وی با تبریک انتصاب سقاییان نژاد به عنوان شهردار جدید قم ، خطاب به وی گفت: این عنایت شامل حال شما شده و توفیق یافتید در شهر قم که دارای ویژگی های خاصی است خدمت کنید.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای خود به اصفهان دیده ام که چهره این شهر تغییر یافته است گفت: کسانی که به هر شهری سفر می کنند تصویر خاصی دارند و آنهایی که به شهر قم می آیند این شهر را پایگاه انقلاب می دانند و هنوز هم به دنبال این هستند که چگونه این انقلاب از این شهر به پیروزی رسید.

آیت الله یزدی با اشاره به اینکه آنهایی که از خارج کشور به قم سفر می کنند می خواهند راز تحقق این انقلاب را بدانند و به دنبال مسائل فرهنگی هستند اضافه کرد: شهر قم به دلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حضور مراجع تقلید دارای جایگاه خاص و ویژه ای است و باید در اداره شهر به این مسائل توجه لازم را داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه در انجام وظیفه خود به شرح وظایف و سیاست های کلی حاکمیت عمل کنید ، ابراز داشت : امیدوارم در این شهر بتوانید منشا خیر و برکت باشید و از شما به نیکی یاد شود.

آیت الله یزدی با بیان اینکه عمل به رهنمودهای رهبری به عنوان ولی امر مسلمین بر همه امور حاکم است بیان کرد: رضایت عموم را بر رضایت افراد مقدم بدارید.

در این دیدار، مرتضی سقاییان نژاد شهردار جدید قم، طی سخنانی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در شهر کریمه اهل بیت(س) خدمات لازم را ارائه کنیم بیان کرد: در این مسیر از حضرت فاطمه معصومه(س) طلب عنایت کرده ایم و به حمایت های بزرگانی همچون حضرتعالی چشم امید داریم.

وی ضرورت توجه به فرصت های موجود در این شهر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: که با همدلی و وحدت کلمه در استان بتوانیم به انجام وظیفه بپردازیم.

شهردار قم ابراز امیدواری کرد: که بتوانیم در امر خدمت به مردم تلاش لازم را داشته باشیم و توفیقات الهی نیز شامل حال ما شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز