آیت‌الله مکارم شیرازی عملیات تروریستی در کویت علیه شیعیان را محکوم کرد

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۶:۵۶
کد خبر: ۲۹۵۵۷۹
آیت‌الله مکارم شیرازی عملیات تروریستی در کویت علیه شیعیان را محکوم کرد
یکی از مراجع تقلید قم با صدور پیامی، کشتار مردم بی‌گناه در عملیات تروریستی در مسجد امام صادق(ع) کشور کویت را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی عملیات تروریستی در مسجد امام صادق(ع) کشور کویت را محکوم کرد.

در پیام آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: جنایت فجیعى که در کویت به دست گروه‌هاى تکفیرى بیگانه از اسلام و بشریت رخ داد و جمع کثیرى از برادران و خواهران عزیز ما را به خاک و خون کشید نشان داد که گروه وحشى تکفیرى هیچ حدّ و مرزى را به رسمیت نمى‌شناسد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: در ماه مبارک رمضان در خانه خدا، روز جمعه، در حال نماز کشتن افراد بیگناه حتى زنان و کودکان اوج بى‌رحمى و بى‌ایمانى و توحش است که تاکنون کمتر سابقه داشته است.

در پیام این مرجع تقلید تصریح شده است: ما ضمن محکوم کردن شدید این جنایت بى‌سابقه و تسلیت به همه بازماندگان و همه برادران مسلمان اعم از شیعه و سنى و حتى غیر مسلمانان جهان هشدار مى‌دهیم که در برابر این‌گونه حوادث سکوت نکنند و بدانند این جنایت‌کاران هرگاه میدان پیدا کنند به هیچ کس حتى کسانى که امروز آنها را تأیید مى‌کند رحم نخواهند کرد و دامان خود آنها را نیز به زودى خواهد گرفت.

در این پیام آمده است: اگر مسلمین دست به دست هم بدهند به یقین ریشه کن کردن آنها کار مشکلى نیست و اگر امروز این کار را بکنند بهتر از فرداست. ما یقین داریم که شهیدان این حادثه با شهیدان عصر پیغمبر اکرم (ص) و شهداى کربلا محشور خواهند شد و مجروحان آنها نیز پاداش همان مجروحان را خواهند داشت.

در پایان این پیام تاکید شده است:‌ ما از دولت محترم کویت مى‌خواهیم که این مسئله را به صورت کاملا جدى تعقیب کند و ریشه‌هاى آنها را در کویت بشناسند و به اشدّ مجازات محکوم کنند. خود را با همه خانواده‌هاى داغدیده شریک مى‌دانیم و دعا مى‌کنیم که دست قدرت خداوند از آستین عدالتش هر چه زودتر بیرون آمده و این جنایت‌کاران را به وسیله مسلمانان بیدار و آگاه و شجاع به دیار عدم بفرستد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز