سرپرست استانداری قم:

پرهیز از افراط و تفریط مشی دولت یازدهم است

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۹۶۴۶۲
پرهیز از افراط و تفریط مشی دولت یازدهم است
سرپرست استانداری قم با تاکید بر ضرورت توجه به گفتمان منطق و عقلانیت برای رفع مشکلات گفت: برای ارتقای کارآمدی مدیریت استان از همه ظرفیت ها استفاده خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، فریدون همتی در جلسه شورای سیاستگذاری حامیان دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در قم، پرهیز از افراط و تفریط را مشی دولت یازدهم در همه زمینه ها عنوان و خاطرنشان کرد: اعتدال، عقلانیت، تدبیر و رجوع به بدنه کارشناسی جامعه تنها راه برون رفت از این بحران ها بود.

وی با اشاره به مشکلات مدیریتی کشور در دوره گذشته، نتیجه آن را تحمیل شرایط سخت و هزینه های سنگین بر مردم دانست و افزود: در آن برهه کشورمان با برخورداری از منابع عظیم خدادادی دچار مشکلات عدیده ای همچون رکود، تورم، سقوط ارزش پول ملی، بیکاری و ناامیدی عمومی شد.

سرپرست استانداری قم تعهد و وفاداری مسوولان در قبال سیاست های دولت را ضروری دانست و تصریح کرد: همه هم و غم دولتمردان باید خدمت به مردم و تلاش برای تحقق شعارهای دولت باشد.

مشاور عالی وزیر کشور تلاش برای ارتقای کارآمدی مدیریت استان را از برنامه های کاری خود برشمرد و افزود: در این راه از همه مدیران توانمند و ظرفیت های موجود مدیریتی استان استفاده خواهم کرد.

همتی با اشاره به انتخابات پیش رو، صیانت از آرای مردم و فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردمی را از وظایف اصلی مجریان انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم تنها باید همه عوامل دست اندرکار تلاش و جدیت داشته باشند.

وی استفاده از خرد جمعی در راستای دستیابی به اهداف مدیریتی را بسیار مهم برشمرد و گفت: در زمینه تعالی قم در زمینه های مختلف باید از همه استعدادهای نخبگان ملی و فراملی استفاده کنیم.

همتی همچنین رفع مشکلات مردم و ایجاد اشتغال را از دیگر اولویت های خود در استان برشمرد و افزود: فعالسازی بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران به عنوان راهکار مهم تحقق این هدف را مورد توجه قرار خواهم داد.

سرپرست استانداری قم، مباحث عمرانی قم را از دیگر مسائل مهم بر زمین مانده در این استان تلقی و خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش برای جذب اعتبارات و اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله مسکن مهر، مترو و منوریل از کارهای اولویت دار می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز