توصیه سرپرست استانداری قم به مدیران استان

مدیران به صرفه‌جویی هزینه‌ها توجه ویژه داشته باشند

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۹:۳۳
کد خبر: ۲۹۷۰۲۴
مدیران به صرفه‌جویی هزینه‌ها توجه ویژه داشته باشند
سرپرست استانداری قم گفت: با توجه به اینکه جذب نکردن اعتبارات استانی در طول سال‌های متعدد برای برخی دوره‌ها رخ داده است مدیران استانی باید نسبت به صرفه‌جویی هزینه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، فریدون همتی امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید تغییر تخصیص‌های استانی را پیش‌بینی کرده تا با مشکل خاصی مواجه نشوند اظهار کرد: با توجه به اینکه جذب نکردن اعتبارات استانی در طول سال‌های متعدد برای برخی دوره‌ها رخ داده است مدیران استانی باید نسبت به صرفه‌جویی هزینه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

وی علت اصلی ناکارآمدی سیستم اداری را نبود ارتباط منطق میان عملکرد و بودجه دانست و ادامه داد: اگر ارتباطی میان عملکرد، بهره‌وری و تخصیص بودجه ایجاد نکنیم نمی‌توانیم به نتیجه مناسبی برسیم زیرا این عناصر بر یکدیگر تاثیر مستقیمی دارند.

سرپرست استانداری قم با تاکید بر اینکه تخصیص بودجه سایر برای دستگاه‌های اجرایی با ارزیابی مدیران استانی ارتباط مستقیم دارد یادآور شد: بودجه تخصیصی دستگاه‌هایی که عملکرد مثبت دارند با بودجه تخصیصی دستگاه‌هایی که مردم از آن‌ها ناراضی هستند نباید برابری داشته باشد.   

وی با اشاره به اینکه جذب منابع مالی باید در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد ابراز کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور نمی‌توان نسبت به تخصیص بودجه‌های فراملی نگاهی داشته باشیم اما امیدواریم همکاری مسئولان ملی برای تامین بودجه‌ها افزایش داشته باشد.

همتی خاطرنشان کرد: اگر تفاوت پنج درصدی برای تخصیص بودجه سایر در دستگاه‌های اجرای داشته باشیم می‌توانیم تفاوت لازم را میان آن‌ها ایجاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز