توسط معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران

برنامه شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران تشریح شد

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۵:۳۴
کد خبر: ۲۹۷۳۴۴
برنامه شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران تشریح شد
مراسم شب‌های قدر با تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی و احیا در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه میهمانی خدا و بهار قرآن است اظهار کرد: این ماه دارای ظرفیت عظیم برای خود سازی و بندگی است و فرصتی ایجاد می‌کند تا بتوانیم معارف الهی را تقویت در وجودمان کنیم.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برای شب قدر برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که این برنامه‌ها در شب نوزدهم ماه رمضان پس از تلاوت قرآن، با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج مهدی منصوری آغاز و در ادامه مراسم احیا و سخنرانی نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد دارستانی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به برنامه‌های شب بیست و یکم ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شب 21 رمضان با شب چهارشنبه متقارن می‌شود حجم برنامه‌ها بیشتر شده و بعد از تلاوت قرآن مراسم سخنرانی و قرائت دعای توسل توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی برگزار خواهد شد.

ابراهیمی افزود: بعد از دعای توسط محفل تلاوت قرآن و پس از آن نیز قرائت دعای جوشن کبیر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پور اجرا شده و در ادامه سخنرانی و احیا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری برگزار خواهد شد.

وی از قرائت سوره‌های روم، دخان و عنکبوت در شب 23 ماه رمضان خبر داد و بیان کرد: قرائت سوره‌های وارده در این شب، قرائت دعای کمیل توسط حاج عباس حیدرزاده و سخنرانی و احیا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی از برنامه‌های آخرین شب قدر مسجد مقدس جمکران است که در صحن جامع مهدوی این مکان مقدس برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز