برخورد دو تریلی جان یک راننده را گرفت

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۵:۴۳
کد خبر: ۲۹۹۰۹۳
برخورد دو تریلی جان یک راننده را گرفت
جانشین پلیس راه استان قم از برخورد دو تریلی کشنده با یکدیگر در کیلومتر 22 اتوبان قم – کاشان که منجر به فوت یکی از رانندگان شد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مختار پناهی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه تریلی ایویکو که از سمت قم به سمت کاشان در مسیر بود، از مسیر خود خارج شده و به لاین مجاور خود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله تغیر مسیر داده و با یکدستگاه تریلی کشنده ولوو برخورد کرد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این برخورد راننده کشنده اویکو دردم فوت و یک نفر سرنشین مصدوم که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

پناهی علت اصلی این حادثه را پیدایش نقص فنی ناشی از ترکیدگی لاستیک جلو تریلی ایویکو عنوان کرد.

جانشین پلیس راه استان قم بیان کرد: با توجه به فصل گرما از رانندگان ناوگان باربری و مسافربری تقاضا می‌شود که قبل از حرکت از سالم بودن لاستیک مطمئن بوده و همچنین با عاج 50 درصد اقدام به سفر و رانندگی کنند تا ان‌شاءالله شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

پناهی اضافه کرد: به هنگام ترکیدن یا پنچر شدن ناگهانی لاستیک، با حفظ خونسردی خود، پایتان را از روی پدال گاز بردارید، از ترمز ناگهانی بپرهیزید، از بازی کردن با فرمان خودداری کرده و با دو دست محکم آن را نگه دارید و چنانچه لاستیک جلو سمت چپ ترکید، حتی المقدور خودرو را به سمت راست هدایت کنید تا مانع از منحرف شدن اتومبیل به سمت چپ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز