برخورد دو تریلی در اتوبان قم - کاشان یک کشته برجا گذاشت

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۹۹۱۱۰
برخورد دو تریلی در اتوبان قم - کاشان یک کشته برجا گذاشت
جانشین پلیس راه استان قم از برخورد دو تریلی کشنده با یکدیگر در کیلومتر 22 اتوبان قم - کاشان خبر داد و گفت: این حادثه منجر به فوت یکی از رانندگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  سرهنگ مختار پناهی درتشریح جزییات این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه تریلی اویکو که از سمت قم به سمت کاشان در حرکت بود بود، از مسیر خود خارج شده و به لاین مجاور خود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله تغییر مسیر داده و با یکدستگاه تریلی کشنده ولوو برخورد کرد.

وی افزود: در این سانحه، راننده کشنده اویکو دردم فوت و یک نفر سرنشین مصدوم که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

پناهی علت اصلی این حادثه را پیدایش نقص فنی ناشی از ترکیدگی لاستیک جلو تریلی اویکو عنوان کرد.

جانشین پلیس راه استان قم گفت: با توجه به فصل گرما از رانندگان ناوگان باربری و مسافربری تقاضا می شود که قبل از حرکت از سالم بودن لاستیک مطمئن بوده و همچنین با عاج 50 درصد اقدام به سفر و رانندگی نمایند تا انشالله شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

پناهی اضافه کرد: به هنگام ترکیدن یا پنچر شدن ناگهانی لاستیک، با حفظ خونسردی خود، پایتان را از روی پدال گاز بردارید، از ترمز ناگهانی بپرهیزید، از بازی کردن با فرمان خودداری کرده و با دو دست محکم آن را نگه دارید و چنانچه لاستیک جلو سمت چپ ترکید، حتی المقدور خودرو را به سمت راست هدایت کنید تا مانع از منحرف شدن اتومبیل به سمت چپ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز