معاون برنامه ریزی استانداری قم خبر داد

آغاز پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی پردیسان در قم

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۶:۴۹
کد خبر: ۲۹۹۴۵۱
آغاز پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی پردیسان در قم
معاون برنامه ریزی استانداری قم با اشاره به توجه دولت به بخش درمانی قم گفت: یکی از اقدامات مهم درمانی در استان قم اجرای پروژه عظیم بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی پردیسان است که هفته گذشته زمین آن مشخص شد و قرار است کار احداث آن آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید‌حسن رضوی  اظهار داشت: دولت یازدهم همانند دولت پس از جنگ وضعیت سختی را دارد و با مشکلات زیادی همانند تحریم‌ها روبرو است که نیازمند اهتمام بیشتری در زمینه اقتصادی هستیم.

معاون برنامه ریزی استانداری قم افزود: دولتمردان کشورمان در شروع کار باید ابتدا خرابی‌هایی که توسط دولت گذشته صورت گرفت است را جمع کنند و سپس به آبادانی کشور بپردازند.

رضوی با بیان این که کارنامه دولت در این دو سال مثبت است بیان کرد: رشد اقتصادی کشور از منفی به مثبت و روند مذاکرات تیم هسته ای نشان دهنده برنامه ریزی دولت جهت رفع مشکلات مردم است که در این راستا نیز عمل کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دولت در بخش کشاورزی عنوان کرد: سرمایه گذاری و تولید در بخش کشاورزی یکی از اقدامات شایسته دولت یازدهم بود که با توجه به شرایطی که دولت گذشته ایجاد کرده بود به خوبی انجام شد.

معاون برنامه ریزی استاندار قم افزود: در دو سال گذشته استان قم توانست پروژه‌های مهم استانی را به خوبی پیش ببرد و با استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و بودجه‌های استانی طرح‌های مهم استانی پیشرفت خوبی داشت.

رضوی بیان کرد: دولت در زمینه پروژه‌هایی همانند مترو و مونوریل و سد کوچری به خوبی وارد شد و در این دو سال 1500 میلیارد تومان که اکثر آن در سلفچگان که به عنوان قطب استان شناخته می‌شود سرمایه گذاری شد که این سرمایه گذاری‌ها تحول شگرفی را در استان قم ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: بسیاری از پروژه‌های استانی که تعریف ملی دارد به همت وزارت راه در حال تکمیل است و پروژه قطار اصفهان، قم و تهران به وسیله وزارت راه در حال احداث است.

معاون برنامه ریزی استاندار قم با اشاره به توجه دولت به بخش درمانی قم تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم درمانی در استان قم اجرای پروژه عظیم بیمارستان 1000 تخت خوابی پردیسان است که هفته گذشته زمین آن مشخص شد و قرار است کار احداث آن آغاز شود.

نظر شما