تقدیر آیت الله مقتدایی از تیم مذاکره کننده هسته ای

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۵:۳۷:۲۳
کد خبر: ۳۰۰۱۸۲
تقدیر آیت الله مقتدایی از تیم مذاکره کننده هسته ای
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: تیم مذاکره کننده از همان خطوط اصلی و خطوط قرمز و برنامه‌هایی که ملت خواهان آن بودند و در کلمات رهبری به آن تذکر داده شده بود به هیچ وجه تجاوز و تعدی نکردند و بر همان خطوط پافشاری کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله مقتدایی، ضمن تقدیر از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای اظهار کرد: در رابطه با جمع بندی  که از مذاکرات هسته‌ای اعلام شده است ما موظف هستیم از تیم مذاکره کننده از دو جهت تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه مذاکرات بسیار مشکل و طاقت‌فرسا بود و تیم مذاکره کننده ایرانی با تلاش و جدیت کامل در این مذاکرات نفس‌گیر موفق شدند گفت: این تیم مدتی را به صورت شب و روز به مذاکرات عمیق پرداختند، مخصوصاً طرف مقابل معاند است و در این مقام است که حق را از بین ببرد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: این مذاکرات و ادامه این جلسات و تحمل این سختی‌ها نیاز به یک صبر و بردباری بالایی دارد که تیم مذاکره کننده ایرانی با تحمل همه این مشقت‌ها که می‌دانیم حتی استراحت را از انسان می‌گیرد و افکار انسان را مشغول می‌کند، توانستند صبر و بردباری بالایی از خود نشان دهند.

وی بیان کرد: از این جهت که در این مذاکرات طولانی و با این کیفیت، علاقه، شوق و نشاط به مذاکره پرداختند وظیفه داریم که از آنها تشکر کنیم و برای آنها از خداوند اجر و پاداش بخواهیم.

آیت الله مقتدایی ابراز داشت: تیم مذاکره کننده از همان خطوط اصلی و خطوط قرمز و برنامه‌هایی که ملت خواهان آن بودند و در کلمات رهبری به آن تذکر داده شده بود به هیچ وجه تجاوز و تعدی نکردند و بر همان خطوط پافشاری کردند و موجب عزت اسلام، کشور و ملت شدند که از این جهت نیز باید از آنها قدر دانی کرد.

وی بیان کرد: هنوز این جمع بندی به صورت توافق نامه نیست و باید در کنگره آمریکا و در مجلس ایران مورد بررسی قرار گیرد و معلوم نیست که باز آنها نظرات و ملاحظاتی داشته باشند؛ ولی با این وجود، تلاشی که کردند موجب عزت اسلام و کشور شده است و نظرات ملت را فراهم کرده است و جای قدردانی دارد و باید از خداوند بخواهیم که در ادامه راه نیز موفق باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز