با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری؛

اردوی مکالمه زبان عربی در قم آغاز به کار کرد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۱:۳۳
کد خبر: ۳۰۱۱۸۶
اردوی مکالمه زبان عربی در قم آغاز به کار کرد
اردوی مکالمه زبان عربی حوزه علمیه استان قم با حضور آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم افتتاحیه اردوی مکالمه زبان عربی حوزه علمیه استان قم صبح امروز با حضور جمعی از طلاب در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم احمد فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه استان قم با تاکید بر اینکه آشنایی طلاب با زبان‌های مختلف می‌تواند در گسترش آموزه‌های اسلامی موثر باشد تصریح کرد: طلاب در این دوره با 400 ساعت آموزش نسبت به مکالمه عربی آشنایی مناسبی پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در قالب اردو در دیگر استان‌های کشور در حال برگزاری است و امیدواریم در پایان این دوره‌ها بتوانیم با برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب در راستای حفظ و تقویت این آموزه‌ها همیار طلاب باشیم.

همچنین آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی سخنانی با اشاره به اینکه عالمان جانشینان پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) هستند ابراز کرد: طلاب باید به زبان‌های مختلف تسلط داشته باشند تا بتوانند علوم اسلامی را به مردم کشورهای مختلف ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اکنون طلاب تبلیغات گسترده‌ای در کشورهای متفاوت دارند اظهار کرد: طلاب می‌توانند با استفاده از فضای مجازی با هر زبانی آموزه‌های اسلامی را تبلیغ کنند؛ اکنون برخی نیروهای دشمن ماموریت دارند که با زبان فارسی آشنا شوند تا بتوانند در میان زائران ایرانی کشور عربستان شبهه‌افکنی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز